Blog (139)
Komentarze (2.1k)
Recenzje (0)

10 pytań do... PLAY - odpowiedzi # 2 - nagrody

@djDziadek10 pytań do... PLAY - odpowiedzi # 2 - nagrody16.01.2014 12:44

Nie, nie będzie drugiej części odpowiedzi (pierwsza część tutaj), większość pytań, które zadaliście w czerwcu ub.r. już się zdezaktualizowała lub odpowiedzi na nie zawarte są w ofertach operatora Play.

Przypominałem się Marcinowi Gruszce co miesiąc, aż w grudniu (przed świętami) to Marcin odezwał się do mnie.

Przeprosił, ze tak wyszło i przypomniał że ma nagrody za najciekawsze pytania.

Tym razem ja nie zdążyłem ogarnąć tematu w tym przedświątecznym zamieszaniu, teraz jednak znalazłem chwilę czasu i chciałem ogłosić tych trzech szczęśliwców, których pytania zostały uznane za najciekawsze i do których powędrują koszulki i doładowania (jeśli macie numer w Play):

@arlid

Jak można przeczytać podobno spada liczba wysyłanych wiadomość SMS, ze względu na rosnącą liczbę aplikacji umożliwiających bezpłatny kontakt za pośrednictwem aplikacji w stylu komunikatorów. W związku z tym, dlaczego nie spadają opłaty za pakiety SMS (w celu przyciągnięcia klientów)? Dlaczego nie można ujednolicić ważności darmowych SMSów po doładowaniu, tylko okres ich ważności jest uzależniony od kwoty doładowania?

@Over

1. Dlaczego Play inwestuje w tzw."drogich aktorów" Typu Wojewódzki,Mozil,czy Socha? Nie lepiej by było, zrobić prostszą reklamę która bardziej by była charakterystyczna i bardziej wryła się do pamięci widza niż dawać do niej polskie gwiazdeczki które nie dość że inkasują sporo to za bardzo nic nie wnoszą no może o prócz tego że się trochę "powygłupiają w swoim stylu". Nie lepiej by było posadzić kogoś charakterystycznego nie znanego, żeby po prostu zrobił klimat w reklamie jak np: dawne reklamy idei czy plusa a przy okazji firma zamiast płacić po 500 000zł mogła by wydać 50 000 a resztę inwestować bez niepotrzebnego wydawania pieniędzy, wiadomo dla P4 czy to będzie tyle czy tyle to różnicy nie robi, ale osobiście wolałbym widzieć ze sieć w której jestem głównie obrała sobie strategie w rozwój a nie w "płacenie za wygłupy gwiazdeczek". Czy był by pan w stanie ustosunkować strategie firmy co do reklam?

2. I Jaka jest pojemność orientacyjna serwerów które nagrywają rozmowy i smsy do celów backup'owych i przetrzymują to przez okres który jest zapisany w ustawie 2-3 lata.

@zomo_prl

1) czy PLAY zamierza wprowadzić do oferty BlackBerry Z10 w wersji "LTE"? rzecz w tym, że wersja z LTE ma lepsze podzespoły od wersji pozbawionej tej funkcji (procesor i grafikę). Kupując smartfon chciałbym (i chyba nie tylko ja) kupować jego pełną wersję a nie okrojoną... 2) czy PLAY zamierza podjąć ściślejszą współpracę z hTC tak aby modele tej firmy a nie np. Samsunga sprzedawały się lepiej a klienci mieli świadomość "czym jest hTC" w ogóle? Obecnie wiele osób nie wie praktycznie nic o smartfonach tej firmy a są one co tu dużo pisać ciekawe. 3) czy będzie abonament nastawiony na internet (pakiet danych) a w małym tylko stopniu na rozmowy? osobiście wolałbym płacić tyle samo ale mieć więcej MB niż minut z których i tak nie wydzwaniam...

Skontaktujcie się ze mną (via PW na forum) jak najszybciej, wyjaśnię co i jak z nagrodami.

Dziękuje Marcinowi za pamięć :) i wszystkim pytającym za pytania.

Dodam tylko że cykl nie umarł, czekamy na odpowiedzi od GOCLEVER i z kilkoma firmami dogaduję szczegóły.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.