Blog (76)
Komentarze (5.3k)
Recenzje (0)

Spiskowe teorie dziejów.

@nintyfanSpiskowe teorie dziejów.30.12.2010 15:27

Po primo: Przepraszam całą blogosferę, a także wszystkich użytkowników wortalu Dobre Programy za opublikowanie tego wpisu. Secundo: Jest to wesoła implementacja komentarzy sWeeT-Wioletka ;) . Po ostatnie: Może to ja mam coś nie tak z głową - dlatego proszę: wybacz mi sWeeT-Wioletka ;), jeżeli Cię opacznie zrozumiałem. Wiem, że nie miałaś złych intencji. Może mnie sprostujesz?

Wszystko zaczęło się o wieści podanych przez wortal Dobre Programy. Jak zawsze przy takich wieściach mogło dojść do nadinterpretacji. Posłużyła ona pewnym ludziom, zwanym dalej Sweet-Wiolet i innym do dyskusji o nowym podatku chroniącym Microsoft(bo wg. autora wpisu Microsoft miałby być zwolniony - nie wiemy jednak czy wynika to z wesołej interpretacji wieści czy faktycznie któryś polityk coś takiego powiedział). Zapomnieliśmy jednak, że Windows 7 Phone pewnie na zwykłym piceu nie zainstalujemy, a Androida już tak. Oto odnośnik do niusa: http://www.dobreprogramy.pl/Francuzi-chca-opodatkowacmobilne-systemy-operacyjne,Aktualnosc,22253.html

Teraz opiszę relacje sWeeT-Wioletka ;)(to jedynie moja interpretacja jej wywodów; możecie szanowni Państwo stworzyć własną): Wg. sWeeT-Wioletka ;) to jakaś zmowa producentów samochodów, że musi za nie płacić. Zakaz natomiast zmowy co do ceny towarów(tak, jak było za komuny), to wg. sWeeT-Wioletka ;) komunizm. I tak jest lepiej - skoro producenci samochodów mogli dojść do porozumienia, i ustalić opłaty za samochody, mimo iż samochody mogłyby być za darmo, to jednak wybrano żywienie gęb nierobów, by produkowali samochody, i myśleli, że coś produkują.

Wg. sWeeT-Wioletka ;) cały świat powinien się tak umówić, by wszystko było płatne. Nie widzi powodów, dlaczego coś ma być płatne. Sądzi, że to jakiś ustalony porządek, by ludzie żyli w ogłupieniu i otępieniu. Jednak podoba jej się ten stan rzeczy, i chce wszystkim narzucić konieczność pobierania opłat od wszystkiego. Nawet opłaty od pobrania opłaty i pobrania opłaty i wydrukowania paragonu, a także opłaty od darmowej możliwości przeczytania moich wypocin. Państwo w końcu musi mieć z czegoś wyżywić obywateli, czyli obywatele muszą mieć pieniądze, by zapłacić państwu za możliwość przeczytania mojego wpisu. Jesteśmy pacynkami, którzy robią w fabrykach bez widocznego sensu, gdyż koszt produkcji samochodów mógłby być tak mały, jak moje wklepanie tych znaków na klawiaturze, czyli samochody mogłyby być za darmo. Gratuluję sWeeT-Wioletka ;)odkrycia zmowy dziejów. Nawet mój kumpel, co ma warzywniak, i dobrze rozumie, że jedzenie nie może być za darmo, jest w zmowie. Natomiast czekam na wyjaśnienia, czemu mamy wybrać bycie pacynkami niż wyjść z tego systemu opłatności. Czemu nie może być wszystko za darmo, jak dowiodła nam tutaj sWeeT-Wioletka ;), i czemu państwo powinno być na straży narzucania cen? Czekam na komentarz sWeeT-Wioletka ;). Czekam na jej przewidywania, co do przyszłych cen poszczególnych systemów, bo skoro wie o istnieniu zmowy, to może jest osobą z wewnątrz?

Teraz cytaty naszej gwiazdy: "sWeeT-Wioletka ;) | 29.12.2010 12:10 #4

Nareszcie ktoś pomyślał. Nie może być tak że jedne firmy ciężko pracują nad swoim produktem i w niego inwestują miliardy by zarobić a inne po prostu rozdają podobne produkty za darmo :)

Ciekawe komuniści linuxowi czy byście byli zadowoleni jak byście mieli warzywniak z jabłkami a ktoś koło waszego warzywniaka postawiłby stragan z darmowymi jabłkami :)"

"sWeeT-Wioletka ;) | 29.12.2010 13:02 zgłoś do moderacji #37

@nintyfan "Wolny rynek polega na dostarczeniu możliwie najlepszej jakości produktów po możliwie najniższych cenach."

A kto powiedział że najniższych? :) I masz rację: polega na tym co piszesz a nie na dostarczaniu produktu marnej jakości (Android) za darmo :) "

"sWeeT-Wioletka ;) | 29.12.2010 13:27 zgłoś do moderacji #72

@przemek1234 Bo ten produkt nie powinien być darmowy bo to godzi w rynek :) Używasz to płać i proste :) Za luksus się płaci a Android nie jest Ci niezbędny do życia :)" (PS: To w końcu Android jest beznadziejny czy towarem luksusowym?)

"sWeeT-Wioletka ;) | 29.12.2010 13:20 zgłoś do moderacji #62

@nintyfan Korzystasz z Androida? To za to płać. Korzystasz z Linuxa? To za to płać! Ja płacę za korzystanie z systemów MS :) " "sWeeT-Wioletka ;) | 29.12.2010 13:30 zgłoś do moderacji #75

Jeżeli ludzie mieli by wszystko za darmo to nikt by nie pracował, firmy by nie istniały tak samo i produkty - nie było by nic :) " (sWeeT-Wioletka ;) o sensie odpłatności za darmowe produkty - państwo musi mieć z czegoś utrzymać miejsca pracy - jeżeli jakaś czynność nie wymaga istnienia odpowiedniego zawodu, to państwo powinno za jej wykonywanie zbierać podatki, by te pieniądze oddawać osobom najlepiej wykonującym tę czynność).

"sWeeT-Wioletka ;) | 29.12.2010 15:15 #115

@Pirx Wolny rynek polega na tym że jest wybór na takich samych zasadach :)

To tak jak by Mercedes zaczął nagle rozdawać samochody :) Ciekawe co by zrobiło lobby motoryzacyjne?

To co was w takim razie interesuje dołączanie IE do Windows? Chyba MS sprawa co dołącza do systemu?" (sWeeT-Wioletka ;) o tym, że centralne narzucanie cen jest antykomunistyczne i prorynkowe)

"sWeeT-Wioletka ;) | 29.12.2010 15:18 zgłoś do moderacji #117

@MaRa "Jeśli Microsoft nie jest w stanie konkurować z darmowym linuksem, to problem Microsoftu."

MS nie musi konkurować z nic nie znaczącym linuxem :)

Co innego na rynku mobilnym - tutaj rozdaje się za darmo Androida, zmuszając pozostałe firmy do strat finansowych :) A to jest niedopuszczalne. niech google bierze tyle samo od Androida co MS od WP7 i będzie uczciwie a konsumenci wybiorą resztę.

Niestety albo się gra fair albo nieczysto jak Google :)" (O tym, że Linux na komputery PC jest płatny, Android na komórki darmowy, a Windows na komórki płatny)

"sWeeT-Wioletka ;) | 29.12.2010 15:15 zgłoś do moderacji #115

@Pirx Wolny rynek polega na tym że jest wybór na takich samych zasadach :)

To tak jak by Mercedes zaczął nagle rozdawać samochody :) Ciekawe co by zrobiło lobby motoryzacyjne?

To co was w takim razie interesuje dołączanie IE do Windows? Chyba MS sprawa co dołącza do systemu? " ( Najważniejsza wieść sezonu: sWeeT-Wioletka ;) udowodniła, że samochody powinny być darmowe, a producenci samochodów nie straciliby na tym. To spisek, że samochody są płatne, by utrzymywać miejsca pracy z naszych pieniędzy. Gdyby ludzie nie pracowali, to świat pogrążyłby się w chaosie, dlatego musimy płacić za produkty darmowe, jak Android na komórki, a pieniądze powinny iść do państwa, które przekaże je np. Microsoftowi).

I nie zgadzam się z tym, że powinnyśmy płacić za to, co darmowe. Skoro Linux na komputery jest płatnym, a Microsoft wydałby swojego Windows za darmo, to pieniądze za Windows sWeeT-Wioletka ;)-i otrzymaliby źli komuniści, Linuksiarze, co każą nam za swój darmowy Linux płacić, i nie pozwalają rządowi Francji przekazywać tych pieniędzy innym firmom. Dlatego precz z płaceniem za rzeczy darmowe! Microsoft tworzy miejsca pracy, i gdyby wypuścił swój system za darmo, to pewnie dlatego, by zniszczyć złych Linuksowców! Nie możemy płacić za Windows na rzecz Linuksowców, bo inaczej komuna nadal będzie się na świcie panoszyć!

Wiwat tworzenie miejsc pracy przez Microsoft! Wiwat opieka socjalna dla monopolistów! Precz z tworzeniem nowych firm! Precz ze zmianami miejsca pracy/zawodów!

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.