Blog (30)
Komentarze (1.9k)
Recenzje (1)

Kurtmedia – historia prawdziwa z beznadziejnym sklepem w tle…

@oprychKurtmedia – historia prawdziwa z beznadziejnym sklepem w tle…31.10.2013 13:58

Z uwagi, że stara płyta wygrana na moim pierwszym Hotzlocie odmówiła posłuszeństwa za radą wielce szanownego Pangrysa ;) postanowiłem zakupić płytę ASrock Z77 Pro3.

Przed zakupem tradycyjnie sprawdziłem ceny zarówno, na Allegro jak i na Ceneo. Bez większego zdziwienia z mojej strony okazało się, iż najlepsze oferty są na Ceneo. Szybki przegląd propozycji i wybór padł na Kurtmedia – jedna z najlepszych cen i możliwość płatności kartą, a dodatkowo wybrałem też kilka innych drobiazgów.

19.08.2013 r. (poniedziałek) o godz. 09:38 zakupiłem towar, a o 9:42 sklep otrzymał pieniądze. We wtorek ok. godz. 10 dostałem maila, że towar skompletowano i jest gotowy do wysyłki, zadowolony więc z siebie czekam grzecznie na kuriera. Ku mojemu zdziwieniu w środę o godz. 10tej dostaje maila o treści „towar skompletowano i jest gotowy do wysyłki”. Pomyślałem sobie, że pewnie błąd techniczny, ale wiedziony lekką obawą sprawdzam w necie opinie o sklepie i powiedzmy, że jest dużo zastrzeżeń do ich pracy. Próbuje się dodzwonić, tel. nikt nie odbiera, pisze więc maila. Odpowiedź otrzymuje w czwartek, że towar jest i dzisiaj wysyłają. W piątek tradycyjnie godz. 10ta „towar skompletowano i jest gotowy do wysyłki”. Dzwonie do nich, gdzie miła Pani informuje, że towar już dziś wysyłają. No i zgadnijcie, znowu cisza. Wtorek dzwonię wkurzony na maksa, mam już przygotowane pismo z odstąpieniem od umowy, ale po jakiejś 10próbie połączenia udaje mi się uzyskać informację, że towar DZISIAJ przyszedł i na pewno wyślą. Bodajże w czwartek dostaje paczkę.

Pierwsza porcja spostrzeżeń

Wszystkie produkty, które zakupiłem były dostępne, a ikony sugerowały, że jest ich duża dostępność. Fakt system sprzedaży mógł być niedoskonały, mieć awarię itp. zdarza się to nawet komputronikowi, choć moją wpłatę odnotowali 3 minuty od dokonania zamówienia. Ale od konsultantów zarówno drogą tel. i mailową uzyskiwałem informację, że wszystko ok., że towar mają na stanie i już wysyłają. Jak dla mnie to zwykłe oszustwo, tak trudno powiedzieć przepraszamy, czekamy za dostawą? W dodatku nie na wszystkie maile odpowiadają, a żeby się do nich dodzwonić to trzeba mieć w zapasie sporą dawkę cierpliwości.

I cóż tu moja historia koczy się happendem ?

No niestety po trzech dniach komputer przestaje reagować, dla pewności daje znajomemu w serwisie płytkę do sprawdzenia, potwierdza, że to ona jest niesprawna. I znowu się zaczyna. Najpierw mail z zapytaniem, błyskawiczna odpowiedź w ciągu 24 godz. jak zareklamować dany produkt (mała dygresja – zakupiłem towar na działalność, więc nie mogłem skorzystać z niezgodności towaru z umową) Początek października wysyłam paczkę, zero informacji ze strony sklepu, 14 października piszę maila z zapytaniem dostaje odpowiedź , że czekają za przesyłką z serwisu, 23 października pisze po raz kolejny – brak odpowiedzi. W czwartek 24tego udaje mi się dodzwonić i otrzymuje informację, że w dniu dzisiejszym wysyłają. Czekam grzecznie za mailem z numerem przesyłki kurierskiej i nic, we wtorek udaje mi się dodzwonić, gdzie uzyskuje informację, że owszem wysłali w czwartek, ale pocztą bez priorytetu. Udaje się więc na pocztę chcąc odebrać paczkę, a tam pani z okienka informuje, że to nie paczka a list :) – nasz super sklep potrafi wysłać płytę główną w kartonie jako list ?

Po otwarciu doznaje małego wstrząsu, w środku znajduję ekspertyzę z serwisu Action S.A. z której wynika::

Brak możliwości bezpłatnej naprawy z tytułu gwarancji/rękojmii
Przyczyna: Brak maskownicy na socjet LGA1155

Kolejna porcja uwag

Do towaru nie dołączono żadnych warunków gwarancji, poza informacją o czasie jej trwania. Paczkę wysłałem z adnotacją ostrożnie, zapakowaną w oryginale pudełko, folię itp. Fakt nie miałem „maskownicy”, ale nie jest to element płyty głównej, tylko zaślepka dawana przez producenta. Więc na jakiej podstawie chcą ode mnie maskownicę? Pomijam już fakt, iż ekspertyza była wystawiona 14 października, a sklep odesłał mi płytę w worku 24 października.

Czy ja wymagam za dużo? W Agito reklamowałem procesor – o każdym etapie byłem informowany (otrzymanie paczki, przekazanie do serwisu, sposób rozstrzygnięcia) Reklamowałem procesor zakupiony na początku 2011 i5 2500K 3.3 GHz, a otrzymałem nowy i5 3700k 3,4GHz ;)

PS jakby co posiadam pełną dokumentację powyższej sprawy :P

PPS komuś chciało się przeczytać cały wpis? :P

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.