Blog (33)
Komentarze (1.4k)
Recenzje (0)

[Konkurs] Szablony do OpenOffice.org

@Quest-88[Konkurs] Szablony do OpenOffice.org24.04.2010 00:30

Przymrozki powoli przemijają, a wiosenne słońce obdarowuje nas ciepłymi promieniami. To też wspaniała okazja, aby wyjść z laptopem do parku, pooddychać świeżym powietrzem, poklikać i zgarnąć oszałamiającą, firmową, trendi i całkiem spoko koszulkę OpenOffice.org ! :)

Aby ją zdobyć, wystarczy tylko stworzyć przynajmniej jeden szablon do OpenOffice'a. To nic trudnego, a ile możliwości wykazania się i stworzenia czegoś fajnego.

Szczegóły:

By zdobyć koszulkę, należy stworzyć 5 szablonów do Impressa. Konkretnie chodzi o tła prezentacji. Domyślnych jest ich mało i są mało atrakcyjne. Co prawda, już dawno zaradziliśmy temu problemowi, ale przecież zawsze może być lepiej? Oprócz samych teł, w szablonie mile widziane jest dodatkowe formatowanie nagłówków, listy wypunktowania i pozostałych elementów, dodających atrakcyjności szablonowi.

Grafika to nie Twoja broszka? Jesteś geniuszem piszącym makra albo wymiatasz w branży wymagającej skomplikowanych, zautomatyzowanych obliczeń? Super! W takim razie podarujemy Ci koszulkę w zamian za jeden skomplikowany szablon formularza urzędowego lub finansowego. Albo za kilka prostych, ale przydatnych.

To nadal nie twoja dziedzina? Trudno. W takim razie wykaż się i sam zaproponuj jakiś szablon! Jeśli zostanie pozytywnie zaopiniowany przez społeczność, nagroda będzie twoja!

Warunki:

- Konkurs trwa od 24 kwietnia do 15 maja. - Szablony muszą być udostępnione do darmowego pobrania z oficjalnego repozytorium i udostępnione na wolnej licencji (GPL, LGPL, Creative Commons). - Właściwości szablonu muszą być poprawnie uzupełnione. - Zgłoszone szablony nie mogą być kopią już istniejących ani nie mogą być zbyt mocno inspirowane na dodanych już do oficjalnego repozytorium (dotyczy także paczki Modern Impress Templates ). Nie mogą być także plagiatami. - Powyższy warunek nie dotyczy wadliwych bądź niekompatybilnych szablonów. W takim przypadku należy wskazać szablon, który chce się unowocześnić. Zmiana nie może być banalna. - Do szablonów Impressa należy dołączyć grafikę tła w wysokiej rozdzielczości, w formacie źródłowym (.xcf, .psd itp.) - Po trzech tygodniach od rozpoczęcia przyjmowania zgłoszeń udostępniona zostanie ankieta z nadesłanymi propozycjami, gdzie przez 7 dni społeczność użytkowników OpenOffice.org będzie mogła głosować na najbardziej przydatne dodatki. - Po pierwszym głosowaniu, szablonom przyjrzy się jury, które biorąc pod uwagę głosy społeczności, ostatecznie zdecyduje, do którego szczęściarza trafi koszulka. ;)

- Gramy fair. Nie stosujemy botów nabijających punkty i nie obchodzimy regulaminu. Masz jakieś pytania, pisz na quest-88 małpiszon o2.pl z tematem „[Konkurs] Szablony do OpenOffice.org”

Prezentacje zwykle prezentujemy przy użyciu rzutnika, dlatego musisz mieć na uwadze, że zbyt jaskrawe tła mogą źle wyglądać na ścianie. Ponadto tekst nie może się zlewać z tłem. Źle wyglądające szablony są nikomu niepotrzebne. Mało kto ma możliwość ich sprawdzenia na rzutniku, dlatego prosimy o uwzględnienie tej uwagi.

Na koniec słowo o koszulce. :) Jest z dobrego materiału. W zimie dobrze grzeje, a w lecie lansuje jego właściciela. Oprócz tego przyciąga osobników płci przeciwnej. Dodaje +10 do charyzmy. W tej koszulce zawstydzisz TurboDymoMana, a Stirlitz będzie się zastanawiał, czy miał taką Chuck Norris. To istny, zaczarowany magnes, który zrobi z Ciebie trendsettera. ;)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.