A czy ktoś z Was korzysta jeszcze ze smart zegarka?

A czy ktoś z Was korzysta jeszcze ze smart zegarka?10.01.2018 11:57

Przyznam się z lekkim wstydem, że mam w rodzinie aż dwa zagarki Apple Watch. Ich początki były oczywiście ekscytujące, każdy chodził i nie wierzył, jak to wcześniej można było żyć z samym telefonem, tabletem i notebookiem. Każdy przekonywał, że zegarek jest fantastyczny, pomaga w wielu czynnościach i fajnie wygląda na ręku. Nikt nie widział problemu w tym, że trzeba go co noc lub dwie ładować, nawet osoba, która chciała nim monitorować sen.

Po kilku miesiącach zegarki przestały się pojawiać na rękach codziennie. Z czasem coraz więcej czasu spędzały na półkach, niż na nadgarstkach. Przyszedł taki moment, że nieśmiało spytałem - skoro nie używasz, to może ja sobie czasem wezmę na kort albo do biegania?

Nie mialem zamiaru chodzić z takim zegarkiem na codzień, ale chciałem zobaczyć jak będzie monitorował aktywność fizyczną podczas sportu. Przy bieganiu faktycznie fajnie pokazywał optymalne tętno, ale przy niskiej temperaturze często wariował, gubił pomiar, więc ja zamiast biegać, walczyłem z zapięciem paska i ustawieniami. Na korcie kompletnie się nie sprawdził, zbyt mocno przeszkadzał w skupieniu na grze. Poza tym, jaki sens ma alert o zbyt wysokim tętnie, kiedy przeciwnik zagra skrót przy setowej piłce? Mam chwilę odpocząć i poprosić go o powtórkę?

W efekcie po kilku tygodniach takich eksperymentów ja również zostawiłem zegarek na półce. Leżał tak blisko rok i wszyscy o nim zapomnieli, aż ostatnio siostra przysłała mi wiadomość:

Okazało się, że jej Apple Watch po kilku miesiącach leżenia na półce wyzionął ducha, może z tęsknoty za właścicielem. Zorientowała się miesiąc po upływie gwarancji. W serwisie dowiedziała się, że tego się nie naprawia, tylko za 1 200 zł wymienia na nowy.

Myślę sobie – zobaczę co tym zegarkiem, który mam gdzieś w domu. Okazało się, że jest w jeszcze gorszym stanie. Pół roku w opakowaniu tak mu zaszkodziło, że chyba spuchła mu bateria i ekran się odkleił. Udało się go włączyć, ale tylko na chwilę (bateria nie trzymała już ładunku). Moje odkrycie również nastąpiło tuż po końcu gwarancji...

[1/2]
[2/2]

Wygląda więc na to, że to koniec mojej przygody ze smart watchami, przynajmniej póki nie nastąpi jakiś spektakularny przełom. Jakie są Wasze doświadczenia?

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.