Allegro ogłasza zmiany w usłudze Smart!. Mniejsze opłaty za przesyłki kurierskie

Allegro ogłasza zmiany w usłudze Smart!. Mniejsze opłaty za przesyłki kurierskie24.02.2021 14:34
Allegro wprowadzi zmiany w płatnościach za przesyłki (fot. Getty Images)

Serwis Allegro poinformował swoich klientów o zmianach dotyczących opłat za przesyłki kurierskie w usłudze Smart! W ramach specjalnej promocji, klienci zapłacą za nie nie 3,99 złotych, a jedynie 1,99 zł. Specjalna oferta będzie obowiązywać od 8 kwietnia do 31 sierpnia 2021 roku.

  • Jeżeli zamówienie realizujesz w ramach Allegro Smart!, jedną z poniższych metod dostawy kurierem: Allegro Kurier DPD, Allegro Kurier DPD Pobranie, Allegro Pocztex Kurier 48,Allegro Pocztex Kurier 48, Allegro Kurier UPS (do 10 kg), koszt przesyłki dzielimy między nas, a Ciebie - informuje portal.
  • Od Ciebie pobieramy stałą kwotę 3,99 złotych brutto. Od 8 kwietnia do 31 sierpnia zapłacisz jednak tylko 1,99 złotych brutto. Do przesyłek z opcją płatności przy odbiorze przez kupującego będziemy oprócz tego naliczać opłatę 3,49 złotych - czytamy dalej w komunikacie serwisu.

Allegro informuje także o zmianie, która dotyczy wyłącznie sprzedających z kontem firmowym. - Od 6 maja 2021 roku oznaczenie Smart! będą miały wyłącznie te oferty, w których udostępnisz konkretną metodę dostawy kurierem - czytamy w komunikacie. - Aby Twoje oferty były oznaczone ikoną Allegro Smart!, udostępnij minimum jedną z poniższych metod dostawy: Allegro Kurier DPD, Allegro Pocztex Kurier 48, Allegro Kurier UPS (do 10 kg) - informuje serwis na swojej stronie internetowej.

Przypomnijmy, że od 18 lutego 2021 roku minimalna wartość zamówienia z bezpłatną dostawą kurierem w Allegro Smart! wynosi nie 100, a 80 złotych. Promocja obowiązuje do 7 kwietnia 2021 roku.

Ważne zmiany zaczną obowiązywać również od 19 kwietnia. Od tego dnia zakupy na Allegro zrobią tylko zarejestrowani użytkownicy.

  • Chcemy, żeby każdy klient Allegro mógł otrzymać od nas pełne wsparcie, a możemy je zapewnić tylko kupującym z kontem. Dzięki zakupom z logowaniem, klienci mają pełny dostęp do informacji o swoim zamówieniu oraz m.in. mogą skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Od 8 marca części klientów udostępnimy, testowo, nowy sposób rejestracji, przy użyciu telefonu. Aby zarejestrować konto na Allegro wystarczy, że potwierdzą numer telefonu wpisując kod z wiadomości sms - czytamy w oficjalnym oświadczeniu serwisu.
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.