Amazon bliżej Polski – polska strona, obsługa klienta, szybsza dostawa

Amazon bliżej Polski – polska strona, obsługa klienta, szybsza dostawa18.10.2016 21:02

Nie napiszę jeszcze, że Amazon wszedł do Polski, ale jest już bardzo blisko. Jeden z największych sklepów internetowych na świecie ma już polski interfejs i polskie opisy wielu produktów. Co najważniejsze, obiecuje dostawę do Polski w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. Zachęcająco wygląda też niższy próg darmowej przesyłki do naszego kraju.

Nie mamy niestety jeszcze strony Amazon.pl. Przetłumaczona na język polski została strona Amazon.de, najbliższa nam geograficznie i od jakiegoś czasu już obsługująca Polskę. By włączyć polski interfejs, należy udać się na stronę Amazon.de, kliknąć w kulę ziemską i wybrać swój język.

Na stronie zobaczymy polskie nazwy większości produktów, elementy interfejsu, a nawet polskie strony pomocy. Wiadomości związane z zakupami również będą do nas przychodzić po polsku, co jest dużym ułatwieniem. Najważniejsze jest jednak to, że w końcu można będzie zadzwonić lub napisać do polskiego działu obsługi klienta i spokojnie porozmawiać o swoim zamówieniu. Wybór zostanie zapamiętany w ustawieniach konta.

Przesyłka dotrze do Polski w ciągu 1 lub 2 dni roboczych, między innymi dzięki centrom logistycznym na terenie naszego kraju. Najwyższa pora, by zrobiły coś też dla nas. Darmowa przesyłka do Polski należy się przy zakupach, których cena przekracza 39 euro – 10 euro mniej niż wcześniej z niemieckiego Amazonu.

AMAZON GDA FINALE

Jak łatwo się domyślić, ceny wciąż nie zostały przeliczone na złotówki i trzeba się pogodzić z różnicami związanymi z kursem walut, a także z koniecznością płacenia kartą (chyba że ktoś ma niemieckie lub austriackie konto – wtedy nie ma problemu). Biorąc pod uwagę to, że amerykański Amazon wciąż ma w poważaniu PayPala, radzę porzucić nadzieję na umowę z PayU czy Dotpayem. Firma ma ambicję mieć własną obsługę płatności i nie wyobrażam sobie, by miała odstąpić od tego pomysłu.

Nie dajcie się też zwieść napisowi „Przetestuj Prime.” Usługi w Polsce nie ma i jeszcze długo nie będzie w takim wymiarze, jak w innych krajach – na razie dostępny jest ułamek materiałów, na jakie mogą liczyć Amerykanie. Polskiego Kindle'a też jeszcze nie ma.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.