Atari chce zarabiać na wszystkim, także produktach dla mniejszości seksualnych

Atari chce zarabiać na wszystkim, także produktach dla mniejszości seksualnych04.05.2015 11:02

Są pewne marki bliskie sercu każdego starszego gracza, które sponiewierał czas, ale wciąż jednak miło je wspominamy. Choć obecne Atari nie ma za wiele wspólnego z firmą założoną w 1972 roku przez Nolana Bushnella, jej obecny szef Frederic Chesnais ma zamiar powoli powracać z nią do lat świetności. Poza odświeżaniem klasyków, stawia na nieszablonowe myślenie, w tym produkty m.in. dla mniejszości seksualnych.

Trzeba sobie od razu uzmysłowić, że obecne Atari to raptem 12 osób, które kombinują, jakby tu szybko jednym czy dwoma celnymi hitami wypłynąć na szersze wody. Dla tradycjonalistów szykują Asteroids: Outpost, czerpiące garściami nie tyle z legendarnej dwuwymiarowej strzelanki, co obecnego szału na MMO oraz Minecrafta. Mocno stawiają także na markę RollerCoaster Tycoon, przygotowując na PC kolejną odsłonę symulatora parku rozrywki. Na urządzenia przenośne powstaje niecodzienne PrideFest, projekt polegający na organizowaniu własnej parady równości. Ponoć na mini-strategię z dobieraniem odpowiednio wielobarwnych kostiumów i innych atrakcji, aby zaskoczyć wirtualną gawiedź kontrowersyjnym przemarszem przez wybrane miasto, będą chętni.

Na tym nie koniec. W marcu firma zaczęła promować platformę Atari Fit, motywującą do dbania o zdrowie poprzez możliwość odblokowania przenośnych wersji starych gier, typu Pong, SuperBreakout czy Centipede. Są osobne aplikacje dla urządzeń Apple i tych na Androidzie. W Europie od niedawna chce się dotrzeć do namiętnych hazardzistów za pośrednictwem serwisu Atari Casino, gdzie z użyciem prawdziwej gotówki można oto spróbować szczęścia w jednej ze standardowych gier hazardowych, ale z elementami graficznymi ze znanych tytułów firmy. Do tego stale trwają rozmowy z producentami filmów odnośnie zekranizowania wybranych marek firmy. Asteroids ma przetrzeć szlak.[img=atarifit]Jak na garstkę osób zamkniętych w niewielkiej siedzibie, zespół Atari działa nad wyraz prężnie. Szacunek do imienia marki, która niestety dobre imię dawno straciła, to wobec powyższego rozmieniania jej na drobne jednak wyłącznie puste zapewnienia. Sporo gotówki poszło na wykupienie praw do nazwy, teraz należy ją jak najszybciej odzyskać i zacząć na niej zarabiać. Szuka się, jak widać, różnych nisz, włącznie z próbami trafienia do kontrowersyjnych grup społecznych. Na pewno Atari nie ma pieniędzy, a co za tym idzie także zamiarów, na powrót do produkcji sprzętów do domowej rozrywki. Z uwagą przygląda się za to grom na smartzegarki, tutaj również widząc potencjalny nowy rynek zbytu dla prostych produkcji i odgrzewania własnych kotletów. Szkoda, że niebawem nazwa kojarzyć się będzie z kolorami tęczy, a nie wspomnieniami czasów świetności...

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.