Awaria Instagrama. Nie działa aplikacja i logowanie do strony (aktualizacja)

Awaria Instagrama. Nie działa aplikacja i logowanie do strony (aktualizacja)02.09.2021 12:37
Mapa awarii
Źródło zdjęć: © downdetector

Należący do Facebooka Instagram po raz kolejny zaliczył poważną awarię. Zgodnie z doniesieniami użytkowników występują problemy z działaniem aplikacji, wysyłaniem zdjęć i logowaniem.

Jak pokazują wykresy w serwisie downdetector, użytkownicy z wielu miast w Polsce zgłaszają problemy z działaniem strony i aplikacji Instagram. Problemy mają dotyczyć nie tylko wysyłania i odbierania zdjęć, ale także działania samego programu. Niektóre osoby, jak wynika z pozostawionych przez nie komentarzy, mają problem nawet z wejściem na stronę platformy.

Osoby zajmujące się profesjonalnie prowadzeniem kont na Instagramie informują, że nie są w stanie sprawdzić statystyk ani wysyłać i odpowiadać na wiadomości użytkowników. Podobny problem mają także inne osoby korzystające z aplikacji. Przesyłanie zdjęć celem zamieszczenia ich na profilu także nie jest możliwe do zrealizowania.

Liczba zgłoszeń dotyczących awarii należącego do Facebooka Instagrama nadal rośnie lawinowo. Na obecną chwilę wygląda na to, że mamy do czynienia ze sporą awarią. Ciężko jest więc powiedzieć kiedy platformie uda się z nią uporać. O wszelkich nowościach w temacie będziemy informować.

Aktualizacja, godz. 13:26

Od momentu publikacji tekstu, liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector zdążyła zwiększyć się trzykrotnie. Użytkownicy donoszą, że zarówno aplikacja, jak i strona przestały całkowicie działać.

Doniesienia ze świata wskazują, że problem nie dotyczy tylko naszego kraju. Zgodnie z informacjami problemy z Instagramem odnotowują miliony użytkowników na całym świecie, co może wskazywać na dużą, poważną awarię. Ciężko więc ocenić kiedy Facebookowi uda się naprawić swoją usługę.

Aktualizacja, godz. 14:07

Dane płynące od użytkowników wskazują, że awaria została naprawiona. Ilość zgłoszeń w serwisie Downdetector sukcesywnie spada i coraz więcej osób informuje, że udało im się odzyskać dostęp do konta. Jeżeli więc nadal macie problemy z działaniem Instagrama, to sytuacja powinna się poprawić w ciągu kilku najbliższych chwil.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.