Awaria T-mobile. Klienci nie mają sygnału, nie działa także internet stacjonarny

Awaria T-mobile. Klienci nie mają sygnału, nie działa także internet stacjonarny02.12.2021 12:15
T-mobile
Źródło zdjęć: © GETTY | Chip Somodevilla

W T-mobile trwa awaria w wyniku której klienci tego dostawcy nie mają dostępu do sieci komórkowej oraz internetu. Chociaż firma, póki co, nie wydała jeszcze żadnego komunikatu, liczba zgłoszeń od użytkowników T-mobile zwiększa się bardzo szybko.

Jak wynika ze zgłoszeń w serwisie Downdetector, klienci w całej Polsce nie mają dostępu do sieci komórkowej oraz internetu. Z wykresu wynika, że problemy rozpoczęły się około godziny 11:40. Od tego momentu liczba zgłoszeń rośnie w zawrotnym tempie.

Problemy z siecią

Co ciekawe, z komentarzy klientów tej sieci wynika, że już od kilku dni istniał problem z usługami T-mobile. Użytkownicy skarżyli się na powolne działanie internetu oraz okresowe zaniki łączności komórkowej. Najwyraźniej dostawca już wcześniej borykał się z problemami, które ostatecznie skończyły się poważniejszą awarią.

Awaria T-mobile, Źródło zdjęć: © Downdetector
Awaria T-mobile
Źródło zdjęć: © Downdetector

Ponieważ sieć nie wydała jeszcze żadnego oświadczenia, ciężko powiedzieć co może być przyczyną awarii oraz kiedy takowa zostanie naprawiona. Z mapy awarii wyraźnie wynika, że największe problemy dotyczą dużych miast (Warszawa, Kraków czy Gdynia) i to tam użytkownicy borykają się z największymi kłopotami z funkcjonowaniem sieci.

Będziemy obserwować rozwój sytuacji i informować o zmianach dotyczących awarii za pomocą aktualizacji powyższego tekstu.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.