Awaria w banku Santander i Millennium. Nie działa logowanie (aktualizacja)

Awaria w banku Santander i Millennium. Nie działa logowanie (aktualizacja)15.11.2021 22:42
Trwa awaria w dwóch bankach
Źródło zdjęć: © downdetector

Klienci banku Santander oraz Millennium skarżą się na awarie, w wyniku których nie da się logować do bankowości internetowej i aplikacji. Problemy zaczęły się około godziny 22:00 i od tamtego czasu potwierdziło ją kilkaset osób.

Banki Santander i Millennium zmagają się z awariami, w wyniku których klienci nie mogą korzystać z bankowości internetowych i aplikacji mobilnych - wynika z raportów w serwisie downdetector. Problemy obydwu banków zaczęły się około godziny 22:00 i w chwili pisania niniejszego tekstu wciąż trwają, a do serwisu spływa coraz więcej raportów.

Zarówno w przypadku Santandera, jak i Millennium problemy dotyczą już samego logowania. Klienci nie są więc w efekcie w stanie skorzystać z żadnych funkcji bankowości zarówno w przeglądarce, jak i w smartfonie. Na tę chwilę trudno powiedzieć, co może być przyczyną awarii i jak długo potrwa jej usuwanie.

Awaria w banku Santander, Źródło zdjęć: © downdetector
Awaria w banku Santander
Źródło zdjęć: © downdetector

Z raportów wynika, że problemy banków Santander i Millennium obejmują całą Polskę. Najwięcej zgłoszeń spływa jednak z dużych miast, w tym Warszawy, Katowic, Łodzi, Krakowa czy Wrocławia.

Aktualizacja, godz. 23:10

Jak wynika ze zaktualizowanych informacji w serwisie downdetector, awaria w banku Millennium została już zażegnana, jednak problemy klientów Santandera wciąż trwają. W ciągu ostatnich kilkudziesięciu minut spłynęło ponad 340 raportów dotyczących problemów z logowaniem.

Aktualizacja, 16 listopada

Z historii zgłoszeń w serwisie downdetector wynika, że awaria w banku Santander została rozwiązana tuż przed północą. Obecnie zarówno Millennium, jak i Santander działają bez zarzutów.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.