Awaria w T-Mobile. Problem z dostępem do internetu (aktualizacja)

Awaria w T-Mobile. Problem z dostępem do internetu (aktualizacja)23.06.2023 09:46
Trwają problemy w T-Mobile
Źródło zdjęć: © downdetector

T-Mobile walczy z awarią, w wyniku której użytkownicy mają problem z dostępem do internetu i siecią komórkową. Pierwsze zgłoszenia awarii w T-Mobile zaczęły pojawiać się w sieci już rano, ale najwięcej zaczęło spływać od godziny 9:00.

Jak dowiadujemy się z serwisu downdetector, problemy z siecią T-Mobile występują przynajmniej w kilku największych miastach w kraju. W chwili tworzenia niniejszego tekstu, w szczycie odnotowano przeszło 180 zgłoszeń od użytkowników, a najwięcej z nich zasygnalizowało awarię T-Mobile w Warszawie, Krakowie, okolicy Katowic, Wrocławia, Trójmiasta czy Poznania.

Najwięcej raportów związanych z działaniem T-Mobile dotyczy problemów z dostępem do internetu mobilnego, ale część osób sygnalizuje także problem z internetem stacjonarnym lub po prostu awarię sieci komórkowej. T-Mobile na tę chwilę nie opublikował w mediach społecznościowych żadnego komentarza, w którym pojawiłoby się wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Mając jednak na uwadze skalę awarii, niewykluczone, że problem jest ograniczony do małej liczby klientów T-Mobile.

Awaria w T-Mobile, Źródło zdjęć: © downdetector
Awaria w T-Mobile
Źródło zdjęć: © downdetector

Najświeższe komentarze T-Mobile dotyczące awarii u pojedynczych użytkowników można znaleźć sprzed niecałej doby. Wówczas operator radził, by w razie problemów zacząć od sprawdzenia karty SIM i urządzenia, a dopiero później - w przypadku dalszego kłopotu - skontaktować się na czacie z operatorem. Potwierdzono także wtedy, że na danym obszarze mogą występować czasowe problemy w dostępie do usługi w związku z "planowanymi pracami".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 11:55

Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector, problemy z dostępnością usług T-Mobile nadaj występują. Liczba zgłoszeń utrzymuje się na poziomie około 200, co sugeruje, że usterka dotyczy tylko niewielkiej części klientów T-Mobile. W sieci jak na razie nie pojawił się oficjalny komentarz operatora, który wyjaśniałby zaistniałą sytuację. Na Facebooku zgłoszenia klientów o awarii traktowane są indywidualnie - T-Mobile odsyła do pomocy technicznej na czacie.

Aktualizacja, godz. 13:50

Sądząc po odświeżonych informacjach w serwisie downdetector, awaria T-Mobile została już opanowana. Klienci nie powinni mieć już problemów z dostępem do internetu i innych usług.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.