Bank Millenium pokaże stan konta z Aliora, mBanku, ING i nie tylko. Nowość w bankowości

Bank Millenium pokaże stan konta z Aliora, mBanku, ING i nie tylko. Nowość w bankowości22.01.2020 13:22
Bank Millenium wprowadza interesującą nowość w aplikacji, fot. Getty Images

Bank Millenium wprowadza nietypową nowość do swojej bankowości elektronicznej. Jako jeden z pierwszych banków w Polsce udostępnił kientom opcję, która pozwala wyświetlać środki z kont z innych banków. W ten sposób do aplikacji Millenium można dodać konto z Alior Banku, ING, mBanku, Pekao, PKO BP oraz banku Santander.

Jak dowiadujemy się z informacji prasowej, nowość dostępna jest w ramach usługi Finanse 360° i na tę chwilę może z niej korzystać pierwsza grupa klientów Millenium. Mogą oni dodać do swojej bankowości dane kont z wymienionych innych banków, by w jednym miejscu sprawdzać stan konta oraz historię transakcji. Konta z innych banków można dodawać zarówno w aplikacji mobilnej Banku Millenium, jak i w serwisie internetowym Millenet.

Bank Millenium potrafi wyświetlać informacje o kontach z innych banków, fot. materiały prasowe.
Bank Millenium potrafi wyświetlać informacje o kontach z innych banków, fot. materiały prasowe.

– Dyrektywa PSDII otworzyła możliwość wprowadzenia niespotykanych dotychczas na rynku usług. Chcemy wykorzystać jej potencjał – komentuje Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. – Dzięki usłudze Finanse 360° klienci zyskują pełniejszy obraz swoich finansów i większą wygodę w zarządzaniu środkami zdeponowanymi w różnych bankach (...) Dzięki dyrektywie możliwe też będzie udostępnienie takich usług, jak np. inicjowanie przelewów z kont w innych bankach.

Jak informuje Millenium, zakres informacji o kontach z innych banków jest różny w zależności od konkretnego banku, bo to od niego zależy liczba przekazywanych danych w ramach usługi. Aby rozpocząć korzystanie z dostępu do innych kont w bankowości Millenium, wystarczy zajrzeć do sekcji Moje środki, udzielić zgody na dostęp do informacji z wybranego rachunku, a następnie zalogować się na stronie, do której przekieruje system. Użytkownik może także zdecydować, jakie konta mają być widoczne w aplikacji mobilnej, a jakie w Millenecie.

Aplikację mobilną Banku Millenium można pobrać z naszego katalogu oprogramowania. Dostępna jest wersja na Androida oraz iOS-a.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.