Bank Millennium nie działa. Trwa awaria logowania (aktualizacja)

Bank Millennium nie działa. Trwa awaria logowania (aktualizacja)20.03.2023 12:44
Bank Millennium ostrzega przed oszustami
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Bank Millennium walczy z awarią, w wyniku której występują problemy z bankowością mobilną. Klienci zgłaszają masowo problemy z logowaniem w smartfonach, w wyniku czego po prostu nie mogą skorzystać z bankowości.

Klienci banku Millennium nie mogą logować się do aplikacji mobilnej - wynika z masowo rosnącej liczby zgłoszeń w serwisie downdetector. Problem wydaje się poważny, bo tylko w kilka minut od początku awarii usterkę zgłosiło ponad 340 Polaków. Zgłoszenia spływają z głównych miast z całej Polski - na tę chwilę najwięcej z Warszawy, Krakowa i okolic Trójmiasta.

Znakomita większość klientów banku Millennium zgłasza problem z "logowaniem do aplikacji" i "bankowością mobilną". Można więc zakładać, że usterka dotyczy głównie mobilnego dostępu. Trudno powiedzieć, jak długo może potrwać usuwanie problemu. W chwili pisania niniejszego tekstu, awaria w banku Millennium zdaje się wyłącznie przybierać na sile.

Trwa awaria w banku Millennium, Źródło zdjęć: © downdetector
Trwa awaria w banku Millennium
Źródło zdjęć: © downdetector

W praktyce problem z logowaniem do banku Millennium dotyczy także komputerów. Klienci chcący zalogować się do Millenetu w tym momencie napotkają na komunikat o trwających pracach serwisowych. Będziemy śledzić ten temat na bieżąco i aktualizować niniejszą publikację wraz z pojawianiem się kolejnych informacji o awarii w banku Millennium.

Bank Millennium informuje o pracach serwisowych, Źródło zdjęć: © dobreprogramy
Bank Millennium informuje o pracach serwisowych
Źródło zdjęć: © dobreprogramy

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Czy warto kupić smartfon Vivo X90 Pro?

Aktualizacja, godz. 13:05

Bank Millennium potwierdził problemy związane z Millnetem oraz aplikacją mobilną. Do tego czasu awarię zgłosiło już w serwisie downdetector ponad 1050 osób. Jak na razie nie jest znany przewidywany czas usunięcia problemu, choć oczywiście bank Millennium przeperasza za niedogodności i deklaruje, że trwają prace na jak najszybszym przywróceniem systemu do pełnej sprawności.

Aktualizacja, godz. 13:45

Bank Millennium podał na Twitterze, że usterka została już usunięta i zarówno Millenet, jak i aplikacja mobilna działają bez zarzutu. Usunięcie awarii potwierdza też wyraźny spadek liczby zgłoszeń w serwisie downdetector.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.