Banki szykują przerwy techniczne na weekend. Utrudniony dostęp do aplikacji i przelewów w internecie

Banki szykują przerwy techniczne na weekend. Utrudniony dostęp do aplikacji i przelewów w internecie06.03.2021 15:10
fot. Jaap Arriens/NurPhoto via Getty Images

Jeśli nie możesz wykonać przelewów w sieci, bądź zalogować się do aplikacji bankowej na telefonie, być może jesteś klientem jednego z czterech banków, który zaplanował na ten weekend (6-7 marca 2021 r.) prace serwisowe.

Pomiędzy 6 a 7 marca 2021 r. następujące banki przewidziały przerwy techniczne, bądź prace serwisowe:

  • Alior Bank
  • Getin Bank
  • Nest Bank
  • Toyota Bank

W większości z tych banków wystąpią utrudnienia związane z dostępem do bankowości internetowej bądź wykonywania transakcji w internecie.

Alior Bank - niedostępna bankowość internetowa i aplikacja mobilna

Przerwa techniczna w Alior Banku potrwa od soboty 6 marca 2021, godziny 22:00 do niedzieli 7 marca, godz. 9:00.

W trakcie prac serwisowych klienci banku nie będą mogli skorzystać z bankowości online oraz nie zalogują się do aplikacji na smartfony. Alior zapowiedział również, że okres niedostępności "może ulec wydłużeniu". Bank ma informować o takiej sposobności na bieżąco.

Getin Bank - brak dostępu do bankowości online i aplikacji na smartfony

W Getin Banku zaplanowano przerwę techniczną na noc z soboty na niedzielę (6-7 marca). Między godzinami 23:50 a 6:30 klienci nie będą mogli skorzystać z aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej.

Nest Bank - ograniczenia w działaniu bankowości elektronicznej

W przypadku Nest Banku, od 6 marca 2021 r., godziny 2:00 do 18:00, w systemie bankowości online klienci nie skorzystają z Blika, jak również nie będą mogli wykonać ani otrzymać przelewów natychmiastowych. Ponadto niedostępne będą także operacje na saszetkach, a także składanie wniosków i zarządzanie celami oszczędnościowymi.

Ponadto w poniedziałek 8 marca 2021 r. pomiędzy godzinami 11:00 a 12:00 mogą wystąpić utrudnienia w zakupach wykonywanych kartą płatniczą.

Toyota Bank - utrudnienia z korzystania z bankowości internetowej i mobilnej oraz infolinii

Toyota Bank prace serwisowe zaplanował na niedzielę 7 marca pomiędzy godzinami 7:00 a 21:00. Osoby posiadające konta w tym banku w tym czasie będą miały utrudniony dostęp do bankowości online, a także aplikacji mobilnej. Mogą wystąpić utrudnienia w realizacji szybkich płatności, a także w korzystaniu z systemu telefonicznego.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.