Bing nadal mało popularny, Microsoft nie ma pomysłu na jego promocję

Bing nadal mało popularny, Microsoft nie ma pomysłu na jego promocję11.08.2011 15:02

Z Binga w lipcu korzystało 14,4% Amerykanów. To niemal tyle samo, co w poprzednich miesiącach. Microsoft zaś nadal nie ma pomysłu na promocję swojej wyszukiwarki.

Według statystyk comScore, Bing „zdobył” 14,4% rynku w lipcu. Celowo bierzemy słowo zdobył w cudzysłów - raczej mowa jest o nerwowym utrzymywaniu się na powierzchni, niż walce o nowych klientów. Chociaż Bing skierowany jest przede wszystkim dla Amerykanów, wyszukiwarka nie może jak dotąd pokonać na tym rynku ani Google (65,1% w lipcu), ani nawet Yahoo! Tego ostatniego popularność wzrosła nieznacznie w minionym miesiącu do 16,1% (w czerwcu - 15,9%). Microsoft najwyraźniej nie bardzo wie, co zrobić ze swoim produktem. No, chyba że celem działu internetowego jest ustawiczne przynoszenie strat firmie z Redmond.

W najbliższym czasie wyszukiwarka Microsoftu najprawdopodobniej nie zwiększy znacznie swojej popularności wśród internautów. Jak informował na początku miesiąca prezes działu usług internetowych, Qi Li, twórca Binga nastawiony jest na długotrwałą i trudną walkę o pozycję na rynku. Patrząc na statystyki, jest to jakiś pomysł. W ciągu 2010 roku popularność Binga wzrosła w Stanach Zjednoczonych o 29%. W tym samym czasie jednak sam rynek wyszukiwarek zwiększył się o 12%, zaś Google i Yahoo! nie zmienili znacząco swojej pozycji wśród internautów. Steve Ballmer nazwał Binga nasionem wzrastającym na poletku wyszukiwarek. To dobre porównanie, przy czym wszystko wskazuje na to, że dużo czasu jeszcze minie, nim z nasiona wyrośnie roślina.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.