CD Projekt RED nie chce walczyć z graczami

CD Projekt RED nie chce walczyć z graczami08.02.2012 10:55

Podczas gdy jedni deweloperzy nawołują do wprowadzania coraz to bardziej skomplikowanych rozwiązań, które obok uderzania w zjawisko piractwa, zlikwidowałyby również obrót używanymi grami, inni starają się zrozumieć konsumenta. Rodzimy CD Projekt RED podkreśla, że drogi do sukcesu upatruje w dobrych układach z klientem.

Firma wyjaśnia, że stara się zawsze liczyć z fanami, bo to od nich zależy, czy twórcy zarobią. Stąd też chociażby niedawne zaniechanie ścigania piratów, bowiem akcja wywołała spore oburzenie wśród społeczeństwa. Tracimy pieniądze nie przez piratów, ale dlatego, że ludzie nie kupili naszej gry — mówi Adam Badowski, szef studia. Zaznacza jak ważne jest przygotowanie dopracowanego, ciekawego produktu, który przekonałby do siebie graczy, ale także sprawienie, by oni też zrozumieli dolę producenta oraz chcieli go wspierać.

Wprowadzanie mechanizmów kontrolowania uruchamianego oprogramowania to według CD Projekt RED działania krótkowzroczne, gdyż ostatecznie i tak najbardziej liczyć się będzie więź z konsumentem. Ograniczanie wolności gracza, co do dysponowania nabytą pozycją sprawi, że poczuje się on do czegoś zmuszany. Może potem nieść w sercu urazę. Lepiej go więc umacniać w wierze, iż dobrze wydał pieniądze i warto po prostu dany tytuł mieć stale na półce. Nie bez znaczenia jest dalsze wspieranie projektu na długo po jego premierze.

Przy okazji Wiedźmina 2 na Xboksa 360 CD Projekt RED przyznaje, że nie do końca jeszcze wie, czego się spodziewać. Ekipa nie ma doświadczenia na konsolowym rynku, gdzie handel używanymi grami w większym stopniu, niż piractwo, wpływa na zarobki deweloperów. Chcą jednak się uczyć i dalej zmieniać przemysł — na lepsze. Szykują produkt w dobrej cenie i o bogatej zawartości, bo pragną także tu wprowadzić nowe standardy.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.