Flairs.ai – Aplikacja, która sprawdzi poziom zadowolenia pracowników

Flairs.ai – Aplikacja, która sprawdzi poziom zadowolenia pracowników12.07.2019 21:04

Dawid Urban, inwestor odpowiedzialny m.in. za powstanie aplikacji do handlu odzieżą, LESS_, rusza z kolejnym przedsięwzięciem. To Flairs.ai, oparty na sztucznej inteligencji system oceny nastawienia pracowników, który wspomoże działy HR w największych firmach.

Rynek pracownika to nie tylko zgrabne hasło. Pracodawcy, którzy chcą mieć zmotywowany, zgrany i zadowolony zespół, muszą na niego zapracować. Oczywiście nie sposób ocenić efektywności działań bez feedbacku, który będzie odzwierciedlał rzeczywiste (a nie deklarowane) nastroje pracowników – czytamy w informacji prasowej.

– Ankiety czy rozmowy nie są idealnymi rozwiązaniami. Do pierwszej pracownicy podchodzą niechętnie, w drugiej nie mogą sobie pozwolić na szczerość. W konsekwencji informacje zwrotne nie przynoszą oczekiwanych efektów – zauważa Zbigniew Czarnecki, CEO Apptension, software house'u odpowiedzialnego za Flairs,ai od strony wykonawczej. – Zrodziła się więc potrzeba narzędzia, które dostarczy obiektywny feedback, w momencie kiedy pracownik wykaże się ponadprzeciętnym zaangażowaniem i pozytywnym nastawieniem – wyjaśnia Czarnecki.

Flairs.ai – o co właściwie chodzi?

Flairs.ai ma analizować rozmowy pracowników prowadzone w komunikatorach służbowych, takich jak Slack. Na tej podstawie przyzna graficzne wyróżnienia za pozytywne nastawienie do pracy, jak również wygeneruje raporty dla przełożonych. Przy czym, jak twierdzą twórcy, analizie podlegać będzie nie sama treść, ale sposób wypowiedzi. Tak, aby określić emocje.

Autorzy zauważają, że w rozmowach bezpośrednich czy telefonicznych pracownicy nie zawsze są szczerzy wobec swoich szefów. Ponoć dotyczy to w szczególności firm zatrudniających powyżej 100 osób, Przytaczają tym samym raport firmy Deloitte Development o trendach w HR.

Dobry nastrój oznacza efektywność

Tymczasem, co zrozumiałe, dobry nastrój i pozytywne nastawienie pracowników przekładają się na maksymalizację wydajności pracy. Bazując na raportach Flairs.ai, zarząd firmy będzie mógł podjąć decyzję o wprowadzeniu kolejnych benefitów albo zwiększeniu wynagrodzeń. Będzie mógł też nagrodzić najbardziej lojalne i zaangażowane osoby.

– Sukces to wysiłek całego zespołu, a dobry feedback i nagradzanie talentów stanowią jego siłę napędową. Wierzę, że Flairs.ai to technologia, która będzie przyszłością każdego świadomego i odpowiedzialnego działu HR – komentuje Dawid Urban, inwestor Flairs.ai.

Software house Apptension, odpowiedzialny za kod, wcześniej współpracował m.in. z Netfliksem, Bloombergiem, Universalem, Uberem, Google'em i organizacją UNICEF. Według zapowiedzi, premiera Flairs.ai odbędzie się przed końcem III kwartału 2019 roku.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.