Kolejne aplikacje do bankowości elektronicznej na Windows Phone (Getin Mobile i PeoPay)

Kolejne aplikacje do bankowości elektronicznej na Windows Phone (Getin Mobile i PeoPay)28.12.2013 16:32

Windows Phone na tle iOS i Androida jest młodym system na urządzenia mobilne. Cieszy zatem, że powstaje na niego coraz to więcej aplikacji, w tym do bankowości elektronicznej. Od ostatniego podsumowania w październiku (Przegląd aplikacji do bankowości elektronicznej dla Windows Phone) pojawiło się kilka pozycji, o których warto napisać.

Pod koniec listopada światło dzienne ujrzała pierwsza wersja aplikacji dla klientów Getin Online i Getin Banku. Getin Mobile pozwozili na sprawdzenie stanu rachunku czy zleconej transakcji. Szybko wykonamy przelew, spłacimy kartę kredytową lub założymy lokatę. Poprzez GPS znajdziemy w pobliżu bankomaty lub oddziały Getin Banku. Getin Mobile dostępny jest zarówno na urządzenia z Windows Phone 7 i 8. Brakuje wersji demo, która pozwoliłaby zapoznać się z aplikacją, bez zakładania konta. Bardzo wysokie oceny w markecie świadczą, iż Getin Mobile jest dobrze odbierany przez klientów tego banku.

Najświeższym produktem w omawianym segmencie jest PeoPay, czyli nowoczesna i wygodna usługa płatnicza od Banku Pekao S.A. Nareszcie doczekała się ona swojej wersji na Windows Phone, pozwoli to na płatność w wielu sklepach (bez posiadania kart płatniczej czy gotówki) za pomocą urządzenia z mobilnym system od Microsoftu. Konto w usłudze założyć można na już istniejący rachunek Eurokonta w Banku Pekao S.A. lub dokonać przelewu z innego banku na rachunek PeoPay. Dużym minusem jest brak wersji demonstracyjnej aplikacji, szczególnie gdy jest ona dostępna dla klientów niezwiązanych bezpośrednio z bankiem Pekao S.A. Warto jednak zaznaczyć, że bez rejestracji otrzymujemy dostęp do dużej bazy filmów instruktażowych i opisów poszczególnych zagadnień PeoPay, co ułatwi zapoznanie się z tą usługą. Aplikacja dostępna jest dla wszystkich urządzeń z Windows Phone.

Bankowość mobilna na Windows Phone jest coraz bardziej rozbudowana. Jeśli przejrzymy ofertę aplikacji finansowych to zauważymy, że duża część banków posiada już swoje oprogramowanie na mobilny system od Microsoftu. Brakuje jednak kilku ważnych graczy jak Eurobanku czy chociażby mBanku (nieoficjalnie mówi się o kwietniu przyszłego roku w przypadku ostatniego banku). Czekamy zatem na kolejne premiery w markecie Windows Phone.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.