Kolejny BookRage z okazji konferencji CopyCamp

Kolejny BookRage z okazji konferencji CopyCamp15.10.2014 16:25

Wystartowała kolejna akcja BookRage, w ramach której można kupić pakiet książek w postaci elektronicznej za cenę, którą ustalamy sami. Tym razem do zgarnięcia są zbiory esejów traktujących o szeroko rozumianej współczesnej kulturze masowej.

Pakiet ten związany jest z konferencją CopyCamp, organizowanego przez Fundację Nowoczesna Polska, który odbędzie się w dniach 6-7 listopada w Warszawie. Dostępny od złotówki pakiet zawiera cztery książki:

  • „Jeśli zginiesz w grze, zginiesz naprawdę” Michała Radomiła Wiśniewskiego, pisarza, blogera, publicysty i gracza. Idzie swoją drogą, z przekory często omijając popularne tytuły. Interesuje go wszystko, co dzieje się na granicy – gatunków, kultur i mediów. Lubi śledzić, jak popkultura rozmawia ze sobą i z odbiorcą. Napisał o tym trochę tekstów i one właśnie stanowią treść tego zbioru. Szczerze wierzy, że jeśli się zginie w grze, to się zginie naprawdę
  • „Media, wersja beta\ Mirosława Filiciaka. Słowami profesora Marka Krajewskiego: „Książkę Mirosława Filiciaka można czytać w sposób co najmniej dwojaki. Po pierwsze jako pogłębioną analizę relacji zachodzących dziś pomiędzy mediami, jako refleksję na temat sposobów ich używania przez odbiorców oraz kulturowych i społecznych konsekwencji przeobrażeń, jakim ulega system medialny. Po drugie jako tekst zawierający propozycję znaczącej korekty w sposobie uprawiania nauk humanistycznych, propozycję detronizującą tekst jako podstawowy przedmiot analiz na rzecz przyglądania się społecznym praktykom, technologiom, działaniom aktorów jako czynnikom odpowiedzialnym za formowanie się określonego porządku społecznego i kulturowego.”
  • „Książka jako towar\ Marcina Rychlewskiego – według profesor Bogumiły Kaniewskiej: „Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć redefinicję obiegów literackich (traktowanych jako »obiegi książkowe«) oraz koncepcję odbiorcy, będącego zarazem empirycznym czytelnikiem, konsumentem, a nierzadko również internetowym recenzentem. Na uwagę zasługuje także analiza reklamowych not wydawniczych, stanowiących rodzaj interpretacji i będących jednocześnie swoistą manipulacją ze strony wydawców, kształtującą coś, co autor nazywa »prerecepcją«.”
  • „Bez dubbingu. Z bandytą w windzie\ Macieja Parowskiego – Jak pisze sam autor: „Uzbierało się tego kilka teczek wycinków, niektóre, jeśli nawet nieaktualne, niosą chyba świadectwo epoki. Toteż, korzystając z zaproszenia Book Rage, dołączam do wznowienia „Bez dubbingu” kilkadziesiąt przebranych tekstów z następnych dekad, zatytułowanych zbiorczo »Z bandytą w windzie«. Wszystkie próbują penetrować zjawiska społeczne na styku kultury i polityki. A że wolę uprawiać sztukę felietonu jako sposób życia a nie dziennikarski szablon, to podczas selekcji dawałem pierwszeństwo tekstom krótszym, zabawnym, raczej opisującym wydarzenia niż konstruującym teorie.”

Natomiast ci, którzy zdecydują się zapłacić powyżej aktualnej średniej ceny pakietu, tradycyjnie już otrzymają dodatkowego e­booka. Tym razem jest to „Kontekst“ Corego Doctorowa.­ „Cokolwiek teraz robisz, odłóż to i otwórz tę książkę na stronie 190. Rozdział o tym, jak Cory Doctorow, bywały w Internecie i znający wszystkie sztuczki, jednak dał sobie wykraść swoje hasło do Twittera, to lektura obowiązkowa dla każdego. Nie wmawiaj sobie, że jesteś ostrożny i się na tym znasz, bo on też jest ostrożny i też się na tym zna. A co gorsza, mogą wykraść ci coś poważniejszego od hasła do Twittera. Dostęp do rachunku bankowego? Sieci korporacyjnej? Archiwum w chmurze, na którym trzymasz osobiste zdjęcia? Przeczytaj, jak łatwo to stracić. A jak już przeczytasz to ­ polecam resztę książki”­ pisze Wojciech Orliński o zbiorze esejów. „Kontekst. Eseje o wydajności, kreatywności, rodzicielstwie i polityce w XXI wieku.”

Możliwości płatnicze, dostosowane są do potrzeb polskiego klienta. Serwis obsługuje zarówno płatności PayPal (w tym płatności kartami) jak i przelewy za pośrednictwem systemu płatności DotPay. W BookRage niezmiennie istnieje możliwość przeznaczenia części płaconych za książki pieniędzy na rzecz fundacji Nowoczesna Polska, organizatora CopyCampu, można więc wesprzeć szczytny cel nie ponosząc dodatkowych kosztów.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.