Koniec skakania po kanałach. Advoider powie ci, kiedy w telewizji lecą reklamy

Koniec skakania po kanałach. Advoider powie ci, kiedy w telewizji lecą reklamy17.04.2019 12:02
(Getty / Anadolu Agency)

Mam ochotę pooglądać telewizję, ale który kanał włączyć, żeby nie trafić na 10 minut reklam? Aplikacja Advoider Lite pomoże wybrać coś ciekawego i ominąć bloki reklamowe na ulubionych kanałach. To sprytny program telewizyjny, w którym widoczny jest także czas emisji bloków reklamowych.

Advoider Lite – niezły program telewizyjny, ale bez przypomnień

Po instalacji aplikacji Advoider Lite możemy korzystać z darmowej wersji, która sprawdzi się jako program telewizyjny. Ogromną zaletą Advoidera jest możliwość wybrania operatora telewizji, dzięki czemu widoczne będą wszystkie dostępne w usłudze kanały i ich numery. Ponadto kanały są podzielone tematycznie i można wybierać ulubione kategorie oraz ulubione pojedyncze stacje.

[1/2] Widok programu telewizyjnego w darmowej wersji aplikacji
[2/2] Widok wyboru platformy telewizyjnej, sortowania i filtrowania kanałów w programie

Aplikacja wykorzystuje dane EPG (Electronic Program Guide) i pobiera program telewizyjny na najbliższy tydzień. W informacjach o konkretnych filmach czy serialach znajdują się też godziny planowanych powtórek.

[1/2] Opis serialu w programie telewizyjnym
[2/2] Widok ramówki jednego z kanałów

Niestety darmowa wersja aplikacji nie pozwala ustawiać przypomnień o zbliżającej się godzinie emisji filmu. By skorzystać z powiadomień i monitorowania czasu emisji reklam, trzeba wykupić subskrypcję. Te funkcje można testować za darmo przez 14 dni.

Advoider z subskrypcją: informacje o reklamach, przypomnienia o programach

Advoider rozwija skrzydła po przejściu na pełną wersję. Przede wszystkim aplikacja powiadomi o początku i końcu emisji bloku reklamowego, a w widoku programu telewizyjnego poda także planowany czas trwania. Powiadomienia nie są zsynchronizowane co do sekundy z rzeczywistym czasem emisji, ale trudno tego wymagać w sytuacji, gdy sygnał różnych dostawców ma różne opóźnienia. Myślę, że można aplikacji wybaczyć niezgodności w zakresie niecałej minuty.

O zbliżającym się początku i końcu reklam Advoider może informować powiadomieniami Push. Wystarczy dodać dany kanał do listy obserwowanych. W ustawieniach aplikacji można zdecydować, czy powiadomienia będą przychodzić, gdy aplikacja jest wyłączona i czy możliwe jest obserwowanie więcej niż jednego kanału. Jak się pewnie domyślacie, obserwowanie kilku spowoduje, że aplikacja będzie otrzymywać mnóstwo powiadomień przez całą dobę.

[1/2] Widok powiadomienia o trwających reklamach
[2/2] Widok listy programów ze wskaźnikiem postępu emisji bloków reklamowych

Pełna wersja Advoidera może także przypomnieć o zbliżającym się czasie emisji interesującego programu. Domyślnie może to być 15, 30, 45 lub 60 minut, ale można wpisać też czas ręcznie.

[1/2] Ustawienia przypomnienia o koncercie
[2/2] Widok ramówki. Żółtym dzwonkiem oznaczony jest koncert, o którego rozpoczęciu przypomni aplikacja

W chwili pisania artykułu Advoider pozwala monitorować reklamy jedynie na 16 z dostępnych 200 kanałów. Z czasem kolekcja powinna się powiększać, ale trzeba dać twórcom trochę czasu.

Advoider Lite

Wersja Lite i cennik subskrypcji

Aplikacja Advoider Lite pozwala przetestować możliwości pełnej wersji przez 14 dni bez żadnych opłat. Podczas testowania aplikacji można obserwować czas emisji reklam na wszystkich z 16 kanałów, które obecnie oferuje aplikacja. Mamy też do dyspozycji powiadomienia o reklamach i rozpoczęciu obserwowanych programów.

Po upływie dwóch tygodni Advoider Lite zamieni się w szczegółowy program telewizyjny. By ponownie skorzystać z bardziej zaawansowanych funkcji, trzeba kupić subskrypcję. Cennik jest elastyczny, ale w skali roku może uzbierać się spora suma.

Do wyboru mamy subskrypcje:

  • miesięczną jednorazową za 4,99 zł;
  • miesięczną odnawialną za 4,99 zł;
  • trzymiesięczną odnawialną za 12,99 zł;
  • sześciomiesięczną odnawialną za 23,99 zł.

Aplikację Advoider Lite można pobrać z naszej bazy. Do unikania reklam telewizyjnych warto sprawdzić także rozwijającą się aplikację KoniecReklamTV.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.