Książki o Internecie w nowym QuickRage

Książki o Internecie w nowym QuickRage30.06.2015 10:51
Paweł Piskurewicz

Dzięki pakietom BookRage i QuickRage małym kosztem można powiększyć swoją kolekcję e-booków o tytuły z wielu różnych dziedzin. QuickRage prezentuje literaturę faktu, poradniki czy eseje, a wiec wszystko co nie jest literaturą piękną i beletrystyką na której skupia się BookRage. Zbiorcza nazwa najnowszego pakietu to Internet. W jego ramach znajdziemy publikacje dotyczące różnych form aktywności w social mediach, biznesie i wielu innych dziedzinach powiązanych z siecią. Dominują wśród nich prace rodzimych autorów, skupiające się w dużej mierze na lokalnym rynku. Tym razem w pakiecie podstawowym którego minimalna cena wynosi 1 zł znajdziemy:„25 najlepszych polskich start-upów” Daniela Kotlińskiego – pierwsza tego typu publikacja na naszym rynku. Dowiemy się z niej między innymi, jak powstawały nasze najbardziej innowacyjne biznesy, jak wyglądały ich strategie marketingowe, skąd ich założyciele pozyskiwali fundusze, a także jak wyglądało wchodzenie na rynki zagraniczne i zdobywanie znajomości w USA. „Dot.s(com)plikowane” Randi Zuckerberg – książka autorstwa siostry Marka Zuckerberga opisuje jak przetrwać w jednym kawałku życie w sieci – od etykiety usuwania kogoś z listy znajomych i potęgi crowdsourcingu po zagrożenia wynikające z oznaczania znajomych na zdjęciach, a także jak istotne jest, by nauczyć nasze dzieci bezpiecznego korzystania z nowych technologii.„Fenomen Facebooka” praca zbiorcza pod redakcją Grażyny Penkowskiej – zespół autorów "Fenomenu Facebooka" otwiera ważne pole problemowe dla pedagogiki. Autorki i Autorzy poszczególnych rozdziałów analizują fenomen Facebooka, unikając demonizowania tej przestrzeni, wskazując ważne obszary i konteksty domagające się pogłębionych eksploracji. „Mobile dla managerów” Marcina Zaremby – autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny oraz pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. [img=book3]Po opłaceniu więcej niż aktualna średnia cena pakietu (obecnie jest to około 15 zł), otrzymamy dodatkowo „Rewolucja social media” Michała Sadowskiego oraz “Rozmowy z aniołami” Daniela Kotlińskiego. Gdy nasza wpłata przekroczy 20 zł do kompletu dołączy „WebShows: Sekrety wideo w internecie” Krzysztofa Gonciarza. Więcej o poszczególnych książkach można przeczytać na oficjalnej stronie zbiórki.

Za książki możemy zapłacić przelewem, kartami oraz za pośrednictwem Dotpay i PayPal. Kwota jest rozdzielana pomiędzy autorów oraz organizatorów akcji BookRage. Zakupione e-booki możemy w prosty sposób wysłać do czytnika Kindle oraz Pocketbook. Od kilku miesięcy dostępna jest także wirtualna półka, na której gromadzimy zakupione książki. Obecny QuicRage potrwa jeszcze sześć dni.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.