Łatwiejsze wysyłanie zaproszeń do Google+

Łatwiejsze wysyłanie zaproszeń do Google+08.08.2011 12:00

Google ułatwił wysyłanie zaproszeń do swojej usługi społecznościowej. Według specjalistów zaś Google+ ma spore szanse na zagrożenie popularności Facebooka.

Podstawowe pytanie, które pojawiło się w momencie, gdy wprowadzono Google+ brzmi - czy usługa ma szanse na zmierzenie się z Facebookiem? Konkurent zdominował praktycznie rynek, a zbliżenie się choćby do liczby 750 mln członków jest nie lada wyzwaniem. Według analityków Google+ ma jednak spore szanse w walce z serwisem Marka Zuckerberga. Tom Anderson, założyciel i były prezes MySpace twierdzi, że podstawowym atutem usługi społecznościowej firmy Google jest reklama i współpraca z deweloperami. Pokazywały to już niedawne badania wśród deweloperów, którzy pozytywnie ocenili Google+.

Podczas gdy Facebook pobiera opłaty dokonanych od transakcji, Google może wprowadzić darmowe usługi dla deweloperów. Gigant z Mountain View w odróżnieniu od Facebooka może pozwolić sobie na zarabianie jedynie na reklamach, co z pewnością przyciągnie wielu twórców aplikacji webowych. Oczywiście, Facebook nie zasypia gruszek w popiele. Firma pracuje nad nowym algorytmem, który ma zastąpić News Feed. Zamiast niego wprowadzone zostanie rozwiązanie oferujące dostęp do wiadomości „na żywo”. Ma to odpowiedzieć na potrzeby deweloperów, którzy narzekają na utrudnienia w przesyłaniu informacji o swoich produktach.

Konkurencja między Google+ a Facebookiem dopiero się rozpoczyna. Google zapewne w najbliższym czasie wprowadzi kolejne nowości do swojej usługi - być może będą to gry społecznościowe. Jeżeli bowiem firmie zależy zmierzeniu się z serwisem Zuckerberga, musi przygotować szereg rozwiązań, które zainteresują użytkowników. Na razie Google wprowadził ułatwienia w przesyłaniu zaproszeń do swojej usługi. Rozszerzono też liczbę zaproszeń, które może wysłać pojedynczy użytkownik - do 150. Czyżby w ten sposób Google przygotował się do otwarcia swojej usługi dla wszystkich?

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.