Microsoft umożliwia migrację kont Xbox Live… zajmie to jedyne 6 tygodni

Microsoft umożliwia migrację kont Xbox Live… zajmie to jedyne 6 tygodni11.10.2012 14:08

Konto Xbox Live przynosi posiadaczom konsol Microsoft mnóstwo korzyści, od dostępu do promocji w przypadku konta Xbox Live Gold na możliwości zbierania sobie punktów Gamer Score kończąc. Zdarzają się jednak w systemie kont Microsoft rzeczy, o których nie śniło się filozofom… Do niedawna osoby, które wyjechały na dłużej za granicę i wzięły ze sobą konsolę lub, co gorsza, przeprowadziły się do innego kraju, mogły w zasadzie pożegnać się ze swoimi osiągnięciami, listą znajomych, awatarem, wszystkimi jego przedmiotami i nazwą użytkownika. Microsoft nie pozwalał na przeniesienie konta do innego kraju. Po prostu się nie dało. Nie i już. Przekonał się o tym każdy, kto miał konsolę jeszcze przed wejściem Xbox Live do Polski…

Microsoft poszedł w końcu na rękę wiernym graczom, którzy przez lata gromadzili wirtualne dobra i nie przepuszczali żadnego osiągnięcia, aby uzyskać jak najwyższy Gamer Score, a którym przyszło wyprowadzić się z kraju. Nareszcie jest możliwość migracji kont. Zachowamy więc listę osiągnięć, historię gier, listę znajomych i subskrypcję Xbox Live Gold. Przeniesienia konta do innego kraju można dokonać między krajami, w których dostępne są usługi Xbox Live (lista).

I to by było na tyle dobrych wiadomości. Proces migracji trwa do 6 tygodni i w tym czasie nie można zalogować się na swoje konto. Dostępność usług po migracji zależy oczywiście od nowego kraju zamieszkania, ale po zakończeniu procesu anulowane zostaną wszystkie wykupione subskrypcje poza Xbox Live Gold. Zwrotu pieniędzy nie przewidziano. Użytkownik straci także możliwość ponownego pobrania wielu, jeśli nie wszystkich pozycji z historii pobierania. Jeśli ktoś kupił przedmioty dla awatara, dodatkowe materiały lub gry niedostępne w nowym kraju zamieszkania, straci je i nie odzyska wydanych Microsoft Points. Jeśli znikną z konsoli jakieś dane, Microsoft również nie przewiduje żadnej rekompensaty.

Niektóre utrudnienia są zrozumiałe i wynikają z dostępności usług w różnych częściach świata, ale 6 tygodni oczekiwania może przekonać niecierpliwych do kupna PS3… tylko że raz założonego konta PSN nadal nie da się przenieść do innego kraju.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.