Nokia prezentuje słabe wyniki sprzedaży, ale wciąż dba o klienta

Nokia prezentuje słabe wyniki sprzedaży, ale wciąż dba o klienta12.04.2012 19:08

Nokia przedstawi swoje wyniki finansowe za I kwartał br. 19 kwietnia, ale w centrum prasowym firmy już pojawiła się informacja o sytuacji firmy. W podanych liczbach nie brak rzeczy nieprzewidzianych.

Nokia pochwaliła się, że sprzedała 83 miliony telefonów komórkowych w ciągu ostatnich 3 miesięcy, w tym znalazło się 12 milionów smartfonów, z czego podobno (już raz słyszeliśmy, że Nokia sprzedała ponad milion Lumii, ale wyszło szydło z worka) ponad 2 miliony stanowiły urządzenia z Windows Phone. Niby ładnie, ale Nokia i tak jest pod kreską i ostrzega inwestorów, że szybko się ta sytuacja nie poprawi. Prognozy nie są najlepsze, a Stephen Elop nadal wierzy w Windows Phone. Tymczasem urządzeń z umierającym przynajmniej od roku Symbianem Nokia sprzedała 10 milionów.

Najnowsza Nokia Lumia 900 (na razie dostępna jedynie w amerykańskiej sieci AT&T) nie została uwzględniona w raporcie, ale może to i lepiej, gdyż wystartowała z błędem. Spora liczba właścicieli tego cacka, które ma być Lumią z najwyższej półki i telefonem „wolnym od wad”, skarżyła się na problemy z korzystaniem z mobilnego dostępu do Internetu zaraz po włączeniu urządzenia lub po wyłączeniu trybu samolotowego. Zdaniem Nokii jest to wada oprogramowania, a konkretnie zarządzania pamięcią. Nokia nie próbowała przekonać użytkowników do trzymania telefonu drugą ręką. Klienci 16 kwietnia będą mogli pobrać aktualizację, lub wymienić swoje telefony na już zaktualizowane w sklepach AT&T. W ramach rekompensaty Nokia wypłaca niezadowolonym użytkownikom po 100 dolarów, które dołączone zostanie do rozliczenia rachunku z operatorem.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.