Nowa wersja recentCRM

Nowa wersja recentCRM12.01.2007 15:38

Firma Connect Distributionwprowadziła do sprzedaży nową wersję recentCRM 4.0 - systemu dozarządzania kontaktami z klientami (CRM). Wersja 4.0 niesie za sobą szereg większych i mniejszych nowości.Wśród nich znajdziemy m.in. nowy Schowek umożliwiającyprzechowywanie wybranych (np. w wyniku filtrowania) klientów iwykonywanie na nich różnych operacji (np. dodanie notatki czyzadania, przypisanie słowa kluczowego), co znacznie upraszcza pracęna danych wielu klientów jednocześnie. Zawartość schowkaprzechowywana jest w bazie danych co powoduje, że po wyłączeniuprogramu informacja nie zostanie zagubiona. Oprócz tego w wersji4.0 znacznie rozbudowane zostało wyszukiwanie i filtrowanie, systemposiada też rozbudowany moduł obsługi etykiet adresowych iprzebudowany moduł administracji. Najnowsza wersja może pracowaćtakże pod kontrolą serwera bazodanowego Microsoft SQL Server 2005(w tym bezpłatnej wersji Express). recentCRM to, jak deklaruje producent, najpopularniejszy na polskimrynku system do zarządzania kontaktami z klientami (CRM)przeznaczonego dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.Rozwiązanie to ma za zadanie automatyzować proces zarządzaniakontaktami oraz przyczyniać się do wzrostu zadowolenia klientów.System recentCRM automatyzuje proces zarządzania relacjami zklientem w kilku podstawowych obszarach: zarządzanie kontaktami iinformacjami o klientach, zarządzanie czasem oraz jego planowanie,zarządzanie i wspomaganie procesu sprzedaży, planowanie orazzlecanie zadań, integracja z innymi aplikacjami i danymizewnętrznymi, analiza danych i raportowanie, dzielenie się wiedzą iinformacjami o kliencie. Aplikacja oferuje możliwość raportowania ianalizy wszelkich danych zgromadzonych w systemie przy pomocyzintegrowanych modułów analityczno-raportujących firmy CrystalDecisions. recentCRM jest obecny na naszym rynku od ponad 4 lat i jestaktualnie używany przez około 1,5 tysiąca firm. Rozwiązanie tozdobyło już szereg wyróżnień m.in. ostatnio Medal Europejski 2006przyznany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i BusinessCentre Club. Ceny na nowego recentCRM 4.0 przedstawiają się następująco: edycjajednostanowiskowa Personal Edition to koszt równowartość 99 euronetto za nową licencję i 69 euro netto za uaktalnienie, edycjasieciowa Small Office (od 2 do 8 użytkowników) kosztuje odpowiednio95 i 59 euro netto za każde stanowisko, a cennik przeznaczonej dladużych firm edycji Enterprise zaczyna się od odpowiednio 90 i 49euro netto za stanowisko. Wersję demonstracyjną recentCRM 4.0 można pobrać w dziale PROGRAMY-> Firma -> Zarządzanierelacjami z klientami CRM

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.