Otwarcie kolejnego sklepu Xiaomi. Tym razem we Wrocławiu

Otwarcie kolejnego sklepu Xiaomi. Tym razem we Wrocławiu22.07.2018 20:41
Kamil Zarzycki

W Polsce zainteresowanie produktami prosto z Chin coraz bardziej wzrasta. Po Warszawie oraz Krakowie przyszedł czas na Wrocław. W sobotę 21 lipca o godzinie 11, w Pasażu Grunwaldzkim otwarty został kolejny sklep stacjonarny firmy Xiaomi. Oczywiście nie mogło nas tam zabraknąć.Oficjalne otwarcie, jak już wspomniano, miało miejsce o godzinie 11 lecz pierwsi klienci ustawiali się przed zamkniętą galerią handlową już przed 7. Pasaż Grunwaldzki otwarty został o godzinie 9, więc przy kolejności ustawienia przy barierkach obwiązywała zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Osobom czekającym w kolejkach rozdawane zostały opaski z numerkami w celu usprawnienia organizacji wpuszczania ich do sklepu. Już na samym początku rozeszło się ich około 150 sztuk.[img=20180721_103233]Podczas rozmów z ludźmi oczekującymi w kolejce, usłyszałem informacje jakoby niektórzy czekali już od godziny 22 poprzedniego dnia. Kilka osób weszło także do galerii przed otwarciem przy użyciu karty pracowniczej, czy też wejściówki na siłownię.

Xiaomi z okazji otwarcia przygotowało dla klientów kilka atrakcyjnych okazji. Każdy z nich mógł zakupić jedną sztukę produktu, który objęty był promocją. Czekały na nich:Smartfon Mi Mix 2S w cenie 777 zł. (7 szt.)Smartfon Redmi Note 5 32GB w cenie 499 zł. (100 szt.)Mi Electric Toothbrush w cenie 99 zł. (100 szt.)Waga Smart Scale w cenie 49 zł. (100 szt.)

A także, premierowo dostępne:Odkurzacz Mi Robot Vacuum w cenie 1299 zł. z bonem o wartości 300 zł.Mi Laptop Air 13 za 4299 zł. z bonem o wartości 300 zł.Dodatkowo, do każdego zakupionego smartfonu, który nie był objęty promocją, klient otrzymywał ręcznik Xiaomi.[img=20180721_094811][join][img=20180721_102149]Największą popularnością cieszyły się oczywiście telefony. Na co dzień Mi Mix 2S dostępny do kupienia jest za 2600 zł, a Redmi Note 5 za 900 zł, więc biorąc pod uwagę promocje przygotowane przez Xiaomi, klienci mieli o co walczyć.

Oficjalne otwarcie sklepu nastąpiło o godzinie 11 symbolicznym przecięciem taśmy przez przedstawicieli marki Xiaomi, którzy przybyli prosto z Chin. Nowi klienci wpuszczani byli w grupach 20 osobowych, co miało zapobiec niepotrzebnemu zamieszaniu. Oczywistym jest jednak to, że najwięcej szczęścia miało pierwsze 7 osób, które najprawdopodobniej zaoszczędziły na zakupie smartfonu prawie dwa tysiące złotych.

[1/2]
[2/2]

Xiaomi przygotował także dla osób oczekujących w kolejkach dodatkowe atrakcje. Można było brać udział w konkursach, w których padały pytania na temat nowych produktów lub cyknąć sobie pamiątkowe selfie w ramce i udostępnić je na swoim profilu w mediach społecznościowych. Do wygrania były koszulki oraz kubki termiczne.

[1/2]
[2/2]

Warto też wspomnieć o wyglądzie samego sklepu. Produkty wystawione na ekspozycji po bokach oraz na dwóch wyspach na środku przyciągają uwagę. Prostota w wystroju, duże przestrzenie oraz wyraźne oznaczenia ułatwiają poruszanie się po sklepie oraz znajdowanie poszukiwanych przedmiotów.

Źródło: Mi Store Polska
Źródło: Mi Store Polska

Porównując otwarcie sklepu we Wrocławiu do tych, które odbyły się w Krakowie czy też Warszawie, należy stwierdzić, iż wyszło ono zdecydowanie lepiej pod względem organizacji oraz porównywalnie pod względem promocji. Przydzielanie opasek z numerkami i sprawdzanie ich przed samym wejściem usprawniło przepływ klientów przez próg sklepu.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.