PKO BP: zmiany w serwisie IPKO. Łatwiej połapiemy się w historii transakcji

PKO BP: zmiany w serwisie IPKO. Łatwiej połapiemy się w historii transakcji04.04.2021 20:12
fot. Wojciech Strozyk/REPORTER/East News

Bank PKO BP udoskonala swój serwis internetowy IPKO oraz aplikację mobilną IKO regularnie. Ostatnimi czasy częściej widywaliśmy nowości w bankowości mobilnej, ale teraz przyszła pora na zmiany w serwisie dostępnym z poziomu przeglądarki internetowej na komputerze PC (lub innym urządzeniu). Pomogą nam odnaleźć się w historii naszych transakcji.

Dokonując różnego rodzaju płatności, patrząc się na historię transakcji, czasem trudno skojarzyć, w jaki sposób płatność była wykonana i czego dotyczyła. Najnowsza zmiana ma charakter graficzny i właśnie pomoże lepiej nam identyfikować typy transakcji.

PKO BP wprowadziło zestaw nowych ikon, które odróżniają płatności kartą płatniczą, płatności mobilne w internecie oraz sklepach stacjonarnych, a także operacje (wpłaty/wypłaty) dokonywane w bankomatach/wpłatomatach, zlecenia zmienne, autoooszczędzanie, przelewy podatkowe i do ZUS.

Aby uzyskać dostęp do szczegółowej listy płatności, należy wejść w zakładkę Historia z poziomu strony głównej, a następnie kliknąć "Pokaż więcej".

tak wyglądają nowe ikony w widoku historii transakcji, fot. Jakub Krawczyński/dobreprogramy
tak wyglądają nowe ikony w widoku historii transakcji, fot. Jakub Krawczyński/dobreprogramy

W ostatnim czasie miała miejsca jeszcze inna zmiana - bank PKO BP uprościł uaktualnienie danych osobowych w serwisie internetowym iPKO (tutaj wyjaśniliśmy jak tego dokonać).

Natomiast na początku kwietnia do bankowości elektronicznej PKO BP weszły inne zmiany - dotyczą one aplikacji IKO. Użytkownicy aplikacji mogą potwierdzać wykonywanie transakcji w sposób biometryczny (np. odciskiem palca). Natomiast Warszawiacy korzystający z IKO mogą kasować bilety komunikacji miejskiej skanując kod QR w IKO. Od teraz także dokonując przelewu na telefon IKO będzie mogło potwierdzić, komu go wysyłamy (te informacje pobierze za naszą zgodą z naszej listy kontaktów w telefonie).

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.