Płatne subskrypcje są niezwykle ważne dla autorów filmów

Płatne subskrypcje są niezwykle ważne dla autorów filmów21.03.2013 11:48

Takiego zdania jest wiceprezes YouTube, Robert Kyncl, co wyjaśnił na środowej konferencji w Los Angeles.

YouTube ostatnio pracuje nad jak najlepszą promocją treści autorskich, pakuje ogromne ilości gotówki w promowanie kanałów i stara się tak przebudowywać stronę, aby to kanały były osią serwisu. Oficjalnie reprezentanci YouTube o tym nie mówią, ale od dawna nie jest żadną tajemnicą, że serwis szykuje się do uruchomienia pełnej gamy płatnych usług. Plotka głosi, że partnerzy zamieszczający treść w serwisie nie są szczególnie zadowoleni z przychodów generowanych przez reklamy, trzeba więc szukać innych metod zarobku.

Kyncl powiedział dziennikarzom, że subskrypcje są niesamowicie ważnym narzędziem tworzącym dodatkowe źródła dochodów dla twórców treści. Obecnie społeczeństwo jest jednak niechętne subskrypcjom (choć są od tego wyjątki) i ograniczaniu dostępu do treści, więc to źródło dochodów nie jest wcale takie pewne. Wiceprezes YouTube jest zdania, że o ile na początku użytkowników trudno będzie przekonać do wyciągnięcia karty kredytowej przed obejrzeniem filmu, przeprowadzone zostaną liczne eksperymenty i z czasem ludzie sami do tego dojdą.

Za co będziemy musieli zapłacić, jeszcze nie wiadomo. Lucas Watson, szef sprzedaży YouTube, zaznaczył, że nie tylko wielkie nazwiska mogą skłonić internautę do sięgnięcia do portfela. Twórcy, którzy mają wąskie grono wiernych fanów, również mogą na subskrypcji skorzystać. Jako przykład filmów, za których obejrzenie na YouTube prawdopodobnie przyjdzie nam zapłacić, podaje się 12 krótkich produkcji Sci-Fi, które kręci dla Machinimy Ridley Scott. Simon Cowell odpowiedzialny za Amerykańskiego Idola również planuje współpracę z YouTube. Co ciekawe, możliwe jest nie tylko wyjście z kablówki do Internetu, ale i odwrotnie. Nickelodeon będzie wspierał kanał AwesomenessTV (kanał Briana Robbinsa, twórcy Smallville) w produkcji programu komediowego, który kupi i wyemituje w sieci kablowej. Inicjatywy powoli wychodzą poza Stany Zjednoczone i wygląda na to, że spełni się marzenie YouTube — serwis będzie telewizją.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.