PlayStation 4 z firmware 3.50: wreszcie strumieniowanie obrazu na komputer

PlayStation 4 z firmware 3.50: wreszcie strumieniowanie obrazu na komputer06.04.2016 15:16

Sony wydało dziś najnowszą aktualizację do PlayStation 4, oznaczoną numerkiem 3.50. Oprócz poprawy błędów, otrzymaliśmy nowe funkcje. Dla wielu użytkowników najważniejszą z nich jest Remote Play, czyli możliwość strumieniowania obrazu na komputer. Niestety nie działa to na Windowsie 7.

Zapowiedzi aktualizacji 3.50 mogliśmy usłyszeć już od dłuższego czasu. W końcu wprowadzona ona ważne zmiany. Jak wspomnieliśmy na początku – uwagę zwraca przede wszystkim Remote Play. Z możliwości zdalnego grania skorzystają użytkownicy Windows 8.1/10 lub OS X w wersji 10.10/10.11. Dostępne są trzy rozdzielczości – słabe 360p, 540p i zadowalające 720p. Możemy grać w 30 lub 60 klatkach na sekundę. Wszystko będzie zależało od przepustowości naszej sieci Wi-Fi. Oczywiście do kontrolowania gry wykorzystywać będziemy DualShocka 4.

PS4 System Software 3.50 | Check out some of the new features coming your way

Nowe firmware daje też możliwość umieszczania filmików z rozrywki w serwisie Dailymotion i możliwość ukrycia naszej obecności przed znajomymi. Pojawiły się też komunikaty o dostępności znajomych. Od teraz możemy tworzyć specjalne akcje, np. utworzyć wydarzenie dla naszych znajomych o graniu w wybrany tytuł o danej godzinie. Dodatkowo będziemy mogli szybko dołączyć do rozrywki wieloosobowej, w której uczestniczą znajomi. We wpisach możemy już oznaczać naszych znajomych, a rodzice będą mogli skorzystać ze specjalnego trybu uniemożliwiającego nastolatkom granie w sieci.

Wydanie przez Sony firmware 3.50 blednie jednak w obliczu tego, co osiągnęli niezależni deweloperzy. Na początku stycznia informowaliśmy Was, że PlayStation 4 zostało złamane i podczas konferencji Chaos Communication Congress hakerzy przedstawili działającego na tej konsoli Linuksa. Nie ujawniono wówczas jednak pozwalającego na to exploitu. Nie trzeba było długo czekać. Na GitHubie dostępne są już narzędzia, dzięki którym uruchomimy Linuksa na PS4 z firmware 1.76 i starszym.

Teraz pozostaje tylko czekać, aż ktoś na PlayStation uruchomi linuksowego klienta Steam.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.