Prace serwisowe w bankach. Będą momenty bez aplikacji i Blika

Prace serwisowe w bankach. Będą momenty bez aplikacji i Blika24.02.2023 13:29
Banki zapowiadają prace serwisowe
Źródło zdjęć: © GETTY | Bloomberg

Weekend to dla wielu banków okazja, by przeprowadzić prace serwisowe. Niestety, dla użytkowników wiąże się to z problemami z dostępem do bankowości internetowej, aplikacji mobilnych, a czasem i płatności Blik. Na najbliższe dni utrudnienia przewidział m.in. Santander i Nest Bank.

Na prace techniczne w bankach w weekend zwraca uwagę serwis Bankier.pl. Na utrudnienia muszą się przygotować między innymi klienci Nest Banku. W nocy z piątku (24 lutego) na sobotę (25 lutego) od godz. 00:30 do 6:00 nie będzie dostępna bankowość internetowa, jak również aplikacja mobilna Nest Banku.

W tym czasie klienci nie skorzystają także z Blika oraz nie zapłacą kartą ani szybkim przelewem za zakupy w internecie. Nie będzie obsługiwana także zmiana limitów płatności w bankowości. Z drugiej strony - bez problemu mają działać płatności fizycznymi kartami oraz z użyciem Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay.

Utrudnienia będą dotyczyć również klientów Santander Consumer Banku. Tutaj prace serwisowe podzielono na dwa etapy. Pierwszy potrwa w nocy z soboty 25 lutego (od godziny 22:00) na niedzielę 26 lutego (do godziny 3:00). W tym czasie klientom nie uda się skorzystać z bankowości internetowej, ani zalogować do aplikacji mobilnej Santandera. Drugi etap to prace w niedzielę (26 lutego) od godz. 6:00 do 9:00. W tym czasie wystąpią utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej oraz usługi 3DSecure niezbędnej podczas płatności kartą za zakupy internetowe.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Czy warto kupić kontroler TourBox Elite?

Inne utrudnienia mogą również spotkać klientów Banku BPS (tu problemy m.in. z aplikacją mobilną w niedzielę od godz. 20:00), właścicieli kont w Velo Banku (tutaj w nocy z soboty na niedzielę możliwe m.in. utrudnienia w płatnościach kartami online) oraz w Banku Millennium. Tutaj również niewykluczone problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Banku Millennium oraz brak możliwości zapłacenia za zakupy w internecie - wszystko w godzinach nocnych z soboty na niedzielę.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.