Samsung zdalnie rozwiąże problem z telewizorem lub smartfonem

Samsung zdalnie rozwiąże problem z telewizorem lub smartfonem22.10.2015 12:17

Samsung właśnie uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia, która umożliwia rozwiązanie problemów ze sprzętem tej firmy bezpośrednio przez konsultanta. Usługą objęte są telewizory oraz smartfony i tablety południowokoreańskiego producenta.

Z pewnością każdemu przynajmniej raz zdarzyło się mieć mniejszy lub większy problem z urządzeniem elektrycznym, chociażby z zainstalowanym na nim oprogramowaniem. Nie zawsze przeprowadzenie aktualizacji jest banalnie proste, niektóre rozbudowane opcje konfiguracje mogą przestraszyć, zwłaszcza osobę nie siedzącą ciągle w świecie nowych technologii. Oczywiście zawsze można sięgnąć po instrukcje lub poszukać odpowiedzi w Internecie. Nie zawsze jednak mamy na to czas lub też po prostu obawiamy się, że nasza wiedza może być niewystarczająca i nasze działania skończą się poprzestawianiem większości opcji i koniecznością powrotu do ustawień fabrycznych.

Samsung postanowił przyjść z pomocą swoim klientom i uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia. Zapewnia ona bezpośrednią pomoc eksperta w diagnostyce urządzenia, a także w aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowej. W przypadku telewizorów wsparciem objęte są modele Smart TV. Usługa obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania poszczególnych ustawień telewizora, co pozwala na lepsze spersonalizowanie ustawień obrazu czy dźwięku. Konsultant może pomóc również w aktualizacji oprogramowania czy przywróceniu ustawień fabrycznych.

Ze wsparcia mogą skorzystać także użytkownicy smartfonów i tabletów Samsunga z Androidem. Diagnostyka obejmuje przysłanie danych, wykonywanie i przywracanie kopii zapasowych, sprawdzanie aktualizacji oprogramowania czy pomoc w konfiguracji konta Google czy Samsung. Dodatkowo możemy liczyć na porady w kwestii dostępnych funkcji. Należy pamiętać, że określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsunga, co pozwala na ich późniejsze przywrócenie.

Skorzystanie z Usługi Zdalnego Wsparcia nie powinno dla nikogo stanowić problemu. W przypadku telewizora musimy skontaktować się z konsultantem i przejść do odpowiedniej sekcji w menu telewizora. Po podaniu odpowiedniego kodu PIN konsultant będzie mógł połączyć się zdalnie z telewizorem i rozwiązać problem. Natomiast dla smartfonów Samsung przygotował odpowiednią aplikację – Smart Tutor. Po zainstalowaniu aplikacji musimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.