Skype dla iPada... był i znikł

Skype dla iPada... był i znikł02.08.2011 11:53

Dziś w nocy posiadacze iPadów w końcu mogli pobrać wersję Skype dla swoich tabletów z App Store. Niestety radość nie trwała długo — aplikacja została szybko wycofana ze sklepu.

Na wersję Skype zoptymalizowaną dla iPada trzeba było trochę poczekać, gdyż wydanie aplikacji przesunęło się o ponad miesiąc. W czerwcu na kanale YouTube firmy, prawdopodobnie przez przypadek, na krótko pojawił się film prezentujący możliwości jeszcze nie wydanej aplikacji dla iPada, który narobił apetytu jego posiadaczom. Skype dla iPada wykorzystuje duży ekran, pozwala prowadzić rozmowy tekstowe, dzwonić na telefon oraz prowadzić dobrej jakości rozmów wideo za pośrednictwem Wi-Fi i 3G. Możliwości prowadzenia rozmów wideo mogą spokojnie konkurować z dostarczaną z iOS aplikacją FaceTime. Zasadnicza przewaga Skype nad FaceTime polega na jednak wsparciu dla komunikacji z użyciem sieci 3G, którego rozwiązanie Apple póki co nie posiada.

Jednak aplikacja została szybko wycofana z App Store. Według postów na Twitterze, to wydanie Skype zostało udostępnione przedwcześnie, i aby zapewnić jak najlepszą jakość udostępnianej aplikacji, Skype dla iPada został tymczasowo wycofany. Firma nie podaje żadnych informacji na temat ponownego udostępnienia aplikacji ani bardziej wyczerpujących informacji dotyczących powodu usunięcia jej z App Store.

Z kolei posiadacze konsol Xbox 360 prawdopodobnie będą mogli korzystać na nich ze Skype wcześniej, niż przewidywano. Jak informuje serwis WinRumors, na ankiecie przeprowadzonej wśród posiadaczy Xboksów w Stanach Zjednoczonych widniała opcja sugerująca rychłe pojawienie się komunikatora dla konsol. Użytkownicy byli pytani, co chcieliby robić na swoich konsolach poza graniem. Obok odpowiedzi „oglądać filmy z serwisu Netflix” i „słuchać muzyki” znalazło się również „używanie Skype”. Microsoft nie będzie mówić otwarcie o planach związanych ze Skype przed sfinalizowaniem przejęcia producenta komunikatora, ale potwierdziły się już informacje, że Skype będzie dostępny na różnych urządzeniach Microsoftu, w tym na konsolach i telefonach z Windows Phone 7.

Aktualizacja, 03.08.2011, 13:00

Skype dla iPada pojawił się ponownie w App Store wczoraj wieczorem. Aplikacja wymaga systemu iOS 4.0 lub nowszego.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.