Smart-zegarek Microsoftu może sprzedawać się naprawdę dobrze

Smart-zegarek Microsoftu może sprzedawać się naprawdę dobrze20.10.2014 14:58
Samsung Gear S

Obecnie smartwatche cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Prawie każdy większy producent sprzętu elektronicznego chce mieć własny model. W związku z tym, że Microsoft stara się konkurować z Google i Apple praktycznie na każdym rynku, to kwestią czasu było to, że również firma z Redmond wypuści własny inteligentny zegarek. Według najnowszych informacji, premiera urządzenia Microsoftu jest już naprawdę blisko.

Samsung Gear S
Samsung Gear S

Forbes informuje, że firma z Redmond zaprezentuje własny smart-zegarek w ciągu najbliższych kilku tygodni. Jednak dokładna data nie jest jeszcze znana. Obecnie wiemy, że smartwatch Microsoftu zostanie wyposażony w czujnik mierzący puls naszego serca. Dodatkowo ma on współpracować nie tylko z Windows Phone, ale również z innymi systemami operacyjnymi – Androidem i iOS. Zaletą ma być dłuższa niż u konkurencji praca na baterii, ponad dwa dni podczas normalnego korzystania. Nie jest to wynik zbyt imponujący, ale niestety smartwatche musimy ładować prawie tak samo często jak smartfony.

Z wcześniejszych niepotwierdzonych informacji mogliśmy dowiedzieć się, że smart-zegarek Microsoftu będzie posiadał również czujnik promieni UV i zbada poziom glukozy we krwi. Wówczas mógłby on ułatwić życie osobom z cukrzycą. Natomiast łącznie wszystkich czujników ma być 11. W sieci mogliśmy spotkać się też z informacjami, że ten smartwatch będzie idealnym rozwiązaniem dla sportowców. Zastosowane czujniki mają pozwolić na jeszcze lepsze monitorowanie naszej aktywności fizycznej, a także oferować możliwość automatycznego wykrycia wysiłku fizycznego.

Apple Watch
Apple Watch

Zegarek Microsoftu już teraz ma silną konkurencję. Jednak w przeciwieństwie do takich modeli jak Samsung Gear S czy Apple Watch, nie został on ograniczony do wybranych modeli smartfonów i jest w stanie współpracować z modelami z Androidem, iOS oraz Windows Phone. Sama multiplatformowość nie musi oznaczać sukcesu. Firma z Redmond powinna również zadbać o atrakcyjny wygląd i niską cenę. Dodatkowo ten smartwatch musi być sprzedawany na wielu rynkach, a nie tylko w wybranych krajach.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.