Soundbar JBL z Androidem TV w pierwszych sklepach. Od zapowiedzi minął ponad rok

Soundbar JBL z Androidem TV w pierwszych sklepach. Od zapowiedzi minął ponad rok11.07.2019 15:21
JBL Link Bar jest już dostępny w sprzedaży, fot. materiały prasowe

JBL Link Bar, po wielu miesiącach czekania, w końcu trafił do sprzedaży. To pierwszy soundbar z wbudowanym Asystentem Google i systemem Android TV, który został zaprezentowany jeszcze podczas konferencji Google I/O w 2018 roku. Od tamtego czasu sprzedaż kilka razy przesuwano, ale dzisiaj, jak zauważa Android Police, soundbar jest już dostępny w magazynach – przynajmniej w zagranicznych sklepach JBL.

Link Bar to soundbar, który został pokazany w maju ubiegłego roku i szybko zdobył duże zainteresowanie. W urządzenie wbudowano bowiem Androida TV oraz Asystenta Google, dzięki którym użytkownicy mogą głosowo obsługiwać wiele funkcji, w tym na przykład włączać muzykę bez konieczności aktywowania telewizora lub sterować inteligentnym oświetleniem w pomieszczeniu (oczywiście, o ile to jest zgodne z Asystentem).

JBL Link Bar, fot. materiały prasowe.
JBL Link Bar, fot. materiały prasowe.

Soundbar wyposażony jest w mikrofony dalekiego zasięgu, dzięki którym sterowanie głosem nie powinno być kłopotliwe nawet ze stosunkowo dużych odległości w większych pomieszczeniach. Za dźwięk odpowiada tutaj 6 wbudowanych głośników o łącznej mocy 100 W. W 2018 roku wspominano jeszcze o opcjonalnym subwooferze o mocy 200 W, a w tym momencie szczegóły na jego temat nie są znane. JBL Link Bar ma także wbudowany Bluetooth i Chromecast.

Za granicą urządzenie dostępne jest w sprzedaży za niespełna 400 dolarów. Bez podatków daje to kwotę około 1500 złotych. Niestety, na tę chwilę JBL Link Bar nie figuruje na polskiej stronie JBL, więc nie ma pewności, czy pojawi się również na naszym rynku. Aby rozwiać te wątpliwości, skontaktowaliśmy się z polskim oddziałem JBL – gdy tylko uzyskamy odpowiedzi, niniejsza publikacja zostanie uzupełniona o dodatkowe informacje.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.