TikTok już na Samsung Smart TV. Skorzystać mogą miliony Polaków

TikTok już na Samsung Smart TV. Skorzystać mogą miliony Polaków10.11.2022 12:08
TikTok trafił na Samsung Smart TV
Źródło zdjęć: © Samsung, TikTok

Użytkownicy telewizorów Samsung Smart TV w Polsce mogą już pobrać aplikację TikTok i przeglądać ulubione treści na dużym ekranie. Warto zauważyć TikTok ma w naszym kraju prawie 13 mln użytkowników, natomiast z telewizorów Samsunga korzystają 3 mln gospodarstw domowych.

Aplikacja TikTok przenosi mobilne doświadczenia na duży ekran. Można ją pobrać ze sklepu z aplikacjami na Samsung Smart TV z roczników 2018-2022, w tym modele QLED, Neo QLED, OLED z technologią QD OLED i Smart Monitor – dostępna jest w polskiej wersji językowej.

Treści podzielone są na 12 kategorii, w tym komedia, muzyka, jedzenie czy moda i uroda. W nawigacji i przełączaniu kolejnych filmów pomaga pilot, a obsługa jest szybka i intuicyjna. Sposób wyświetlania został zoptymalizowany pod ekrany telewizorów. Wideo prezentowane jest na środku, po lewej stronie widać autora i opis filmu, a w prawym dolnym rogu szczegóły dot. muzyki. Treści można przeglądać jako gość lub powiązać swoje konto z tym na urządzeniu mobilnym – tu wystarczy zeskanować wyświetlony na ekranie TV QR kod.

TikTok trafił na telewizory Samsunga, Źródło zdjęć: © Samsung
TikTok trafił na telewizory Samsunga
Źródło zdjęć: © Samsung

Pojawienie się aplikacji TikTok to dobra wiadomość dla użytkowników telewizora The Sero. W ten sposób zabawne czy edukacyjne filmy można będzie przeglądać w formacie, w jakim zostały stworzone, czyli w pionie. Warto odnotować, że w tym roku The Sero otrzymał Matową Powłokę Ekranu, która ogranicza odbicia, zwiększając komfort oglądania.

Miliony Polaków na TikToku

TikTok niezwykle skutecznie przyciąga nas do swojego serwisu i aplikacji na telefony. Już prawie połowa internautów przegląda filmiki, poświęcając na to długie godziny. Teraz będą oni mogli korzystać z aplikacji również na telewizorach Samsunga.

Zgodnie z danymi z czerwca br. TikTok ma w Polsce aż 12 868 632 użytkowników. Przeciętny użytkownik tego serwisu spędził na jego stronie lub w aplikacji 18 i pół godziny. Tymczasem według informacji udostępnionych przez Samsunga obecnie ponad 3 mln telewizorów firmy w polskich gospodarstwach domowych jest podłączonych do Internetu. Niewykluczone, że uruchomienie TikToka na Samsung Smart TV w Polsce może sprawić, że aplikacja zyska kolejnych odbiorców.

TikTok również na telewizorach LG

W międzyczasie użytkownicy telewizorów marki LG również otrzymali informację, że mogą już korzystać z aplikacji TikTok. Warto też odnotować, że aplikacja jest dostępna na telewizorach z systemem Android TV.

Konrad Siwik, dziennikarz dobreprogramy.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.