W Madrycie nikt nie pomyli tabletu Microsoftu z iPadem?

W Madrycie nikt nie pomyli tabletu Microsoftu z iPadem?20.11.2014 11:32

Jeden z największych klubów piłkarskich, czyli Real Madryt zyskał bardzo silnego partnera, firmę Microsoft. Dwa dni temu została ogłoszona ich strategiczna współpraca. Korporacja z Redmond w ciągu kolejnych czterech lat trwania umowy będzie odpowiedzialna między innymi za dostarczanie rozwiązań technologicznych, w tym również tabletów Surface.

We wrześniu dowiedzieliśmy się, że start sezonu NFL nie był dla Microsoftu zbyt udany. Wydanie 400 milionów dolarów na reklamę tabletu Surface Pro 3 nie przyniosło oczekiwanego rezultatu. „Oficjalny tablet ligi NFL” często mylony był z konkurencyjnym iPadem. Microsoft z pewnością liczy, że takiej wpadki uda mu się uniknąć w przypadku hiszpańskiej ligi Primera Division, gdzie z tabletów Surface będą korzystali członkowie Realu Madryt.

W ramach strategicznej współpracy firma z Redmond będzie głównie odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy cyfrowej, która pozwoli ogromnej liczbie (ponad 400 mln na całym świecie) fanów zespołu między innymi na wirtualne wycieczki po słynnym stadionie Estadio Santiago Bernabéu oraz na oglądanie wszystkich meczów zespołu w dowolnym czasie i miejscu. Nowe usługi i rozwiązania będą dostępne na komputerach PC, tabletach, smartfonach i co ciekawe, również na urządzeniach typu wearable.

Dla Microsoftu strategiczne partnerstwo z Realem Madryt to bardzo dobra okazja do promocji własnych usług i urządzeń. Królewscy to jeden z najpopularniejszych klubów na świecie, z ogromną liczbą wiernych fanów. To właśnie fani po zobaczeniu, że Cristiano Ronaldo lub Gareth Bale korzystają z tabletu Surface Pro 3, mogą zdecydować się na zakup tego urządzenia. Z drugiej strony ciekawe ile osób rozpozna, że zawodnicy i kadra szkoleniowa Realu Madryt korzysta z tabletów Microsoftu oraz czy również i w tym przypadku będzie on mylony z konkurencyjnym iPadem.

Oczywiście współpraca z Realem Madryt pozwoli również na reklamą innych usług i urządzeń Microsoftu. Obecnie popularność klubu będzie mogła być wykorzystana do promocji smartfonów z Windows Phone, jak i samego mobilnego systemu operacyjnego. Natomiast w przyszłości Microsoft będzie mógł rozpocząć kampanię reklamową z Windows 10, którego premiera zaplanowana jest na 2015 rok.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.