Wkrótce nowe, „lepsze” reklamy w Gmailu

Wkrótce nowe, „lepsze” reklamy w Gmailu30.03.2011 14:18

Czy funkcja Priority Inbox w Gmailu przygotowana była pod kątem nowego sposobu zamieszczania reklam? Google przygotowuje zmiany w swojej skrzynce pocztowej.

Jak możemy przeczytać na stronach firmy, wkrótce w Gmailu pojawią się nowe, lepsze reklamy. Będą one wykorzystywać mechanizm Priority Inbox, wprowadzony w sierpniu ubiegłego roku przez Google’a. Umożliwia on sortowanie przychodzącej poczty według ważności. Okazuje się jednak, że firma z Mountain View ma zamiar wykorzystać mechanizm nie tylko dla wygody użytkowników Gmaila, ale również własnej. Wkrótce w webowej poczcie pojawią się reklamy jeszcze bardziej dopasowane do zainteresowań użytkowników. Na krótkim klipie wideo pracowniczka firmy wyjaśnia, że pozwoli to na lepsze spersonalizowanie materiałów promocyjnych.

Podobnie jak Priority Inbox uczy się na podstawie e-maili oznaczanych przez użytkownika gwiazdką, bądź też jako spam - podobnie wyświetlane będą reklamy. Jeżeli uznamy wiadomość z informacją o zdjęciach wykonanych nowym aparatem za ciekawą, w Gmailu mogą pojawić się reklamy nawiązujące do tego. Jeśli natomiast oznaczymy e-mail jako spam, nie będzie on wykorzystywany do generowania materiałów promocyjnych. Google zapewnia, że nowe reklamy nie będą naruszały prywatności użytkowników. Będziemy mogli jednak kontrolować mechanizm z poziomu Ustawień. Nie podano jeszcze, kiedy zmiany zostaną wprowadzone, wiadomo jedynie, że początkowo obejmą one niewielką liczbę użytkowników poczty. Po zakończeniu testów, nowe reklamy będą dostępne powszechnie.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.