YouTube po liftingu jest bliżej telewizji

YouTube po liftingu jest bliżej telewizji02.12.2011 11:12

Dziś w nocy YouTube zmienił swoją twarz. Co prawda osoby biorące udział w testach widziały elementy nowego wyglądu przez ostatnie 10 dni, ale od dziś nowa strona jest dostępna dla wszystkich.

Od dawna pracownicy YouTube w swoich wypowiedziach podkreślają, że portal jest spadkobiercą telewizji kablowej i kiedyś może ją zastąpić. Nowy projekt strony jest krokiem w tym właśnie kierunku. Głównym punktem, wokół którego skupiają się ostatnie zmiany, są podobne do telewizyjnych kanały, z tą różnicą, że w kablówce mamy ich setkę albo dwie, a na YouTube będą miliony. Duży przycisk „dodaj kanały” ma zachęcić użytkowników do korzystania z YouTube w ten właśnie sposób — jako z magazynu kanałów telewizyjnych. Oczywiście na początek YouTube sam podpowie, jakie kanały mogą nas zainteresować. Nie znikła również lista polecanych pojedynczych filmów, ale kanały są nowym celem istnienia YouTube.

Autorzy treści mogą wybrać dla swoich kanałów skórki, które dzielą się na dedykowane dla bloggerów (nowsze materiały będą pierwsze) i stacji telewizyjnych (z możliwością promowania pewnych materiałów). Nie obeszło się również bez integracji z Google+, dzięki której od razu po wejściu na YouTube można obejrzeć materiały wideo udostępnione przez osoby z kręgów. Facebook i Twitter również trochę zyskały, gdyż nowy YouTube ułatwia wysyłanie filmów na te serwisy. Zmianie uległy również aplikacje dające dostęp do YouTube poza przeglądarką, na przykład na konsolach Xbox 360 kanały zostały wyeksponowane celem ułatwienia dostępu.

Informacje o nowym wyglądzie strony można znaleźć na blogu Google, warto również obejrzeć prezentację możliwości YouTube po liftingu.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.