Awaria banku ING. Klienci masowo informują o problemach (aktualizacja)

Awaria banku ING. Klienci masowo informują o problemach (aktualizacja)

Awaria w ING Bank
Awaria w ING Bank
Źródło zdjęć: © downdetector
Mateusz Tomczak
28.09.2023 15:14, aktualizacja: 28.09.2023 15:52

ING Bank Śląski nie dział prawidłowo. Z setek zgłoszeń klientów wynikało, że występowały duże problemy związane z logowaniem się na konta. W praktyce oznaczało to, że klienci nie mogli realizować żadnych operacji. Awaria była widoczna, ale na szczęście dość krókotrwała.

Z danych zbieranych przez serwis downdetector wynika, że problemy w ING Banku Śląskim zaczęły się ok. godziny 14:30. Po kilkudziesięciu minutach liczba zgłoszeń od niezadowolonych klientów przekroczyła 800, co mogło zwiastować poważne problemy. Tym bardziej, że zgłoszenia napływały z całej Polski.

Większość komentarzy dotyczyła problemów z logowaniem, zarówno poprzez stronę internetową banku, jak i aplikację mobilną. Niektóre osoby informowały, że wprawdzie udało im się zalogować, ale mimo tego nie są w stanie skorzystać z najbardziej podstawowych funkcji bankowości elektronicznej, np. z przelewów.

Ok. godziny 15:20 liczba nowych zgłoszeń zaczęła spadać. W chwili pisania tego tego tekstu widoczna jest dalsza tendencja spadkowa co sugeruje, że bank szybko uporał się z problemami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Mateusz Tomczak, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)