Awaria banku. Klienci nie mogą się zalogować (aktualizacja)
Użytkownicy portalu DownDetector raportują awarię Santandera. Nie działa logowanie się do konta - wynika ze zgłoszeń klientów popularnego banku.
Nie działa logowanie się do sieci osobistej oraz biznesowej w banku Santander - tak wynika ze zgłoszeń użytkowników serwisu DownDetector. Awaria występuje w całej Polsce.
Pierwsze zgłoszenia pojawiły się po godzinie 14:15. Ich liczba szybko wzrosła do ok. 1500 (stan na godzinę 14:45). Na profilu Santandera na Facebooku klienci zwracają uwagę, że nie działa aplikacja banku, nie można też zalogować się za pośrednictwem strony internetowej. Płatności kartą powinny jednak działać bez problemu.
Aktualizacja (godz. 15:05)
Liczba raportów dotyczących awarii Santandera znacznie spadła - nie przybywają też kolejne zgłoszenia. Funkcjonowanie aplikacji banku oraz logowania przez stronę internetową powinno już odbywać się bez trudności.
Norbert Garbarek, dziennikarz dobreprogramy.pl