Awaria banku Millennium. Nagle lawina zgłoszeń (aktualizacja)
Użytkownicy serwisu DownDetector w czwartkowe popołudnie masowo zgłaszają awarię banku Millennium. Problemy dotyczą logowania w bankowości elektronicznej.
Klienci banku Millennium masowo zgłaszają problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej. W serwisie DownDetector w krótkim czasie pojawiła się lawina raportów - ok. godziny 15:30 było ich już 4 tys.
Większość zgłoszeń dotyczy logowania w aplikacji. Klienci Millennium raportują, że niemożliwe jest zalogowanie się do bankowości elektronicznej na urządzeniach. Nie działa też strona główna banku Millennium.
Aktualizacja, godz. 15:37
Bank Millenium pracuje już nad przywróceniem pełnej dostępności systemów. Jak czytamy w komunikacie opublikowanym na X: "Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z naszych usług".
Aktualizacja, godz. 16:00
Liczba zgłoszeń w serwisie DownDetector znacznie spadła. Logowanie do bankowości elektronicznej banku Millennium powinno już wracać do normy.
Norbert Garbarek, dziennikarz dobreprogramy.pl