Awaria PKO Banku Polskiego. Klienci nie mogą się zalogować (aktualizacja)
W poniedziałkowe popołudnie klienci PKO BP zaczęli zgłaszać problemy z bankowością online oraz logowaniem w aplikacji mobilnej. Z danych gromadzonych przez portal DownDetector wynika, że trwa awaria PKO Banku Polskiego.
Zgłoszenia związane z awarią PKO BP napływają z całej Polski. Tuż przed godziną 15:00 było ich ok. 700. Użytkownicy zwracają uwagę na trzy główne problemy: bankowość online, logowanie online oraz logowanie w aplikacji.
Ze zgłoszeń wynika, że klienci PKO Banku Polskiego nie mogą zalogować się do swojego konta - nie działa zarówno internetowa wersja bankowości, ale też aplikacja mobilna PKO BP.
Aktualizacja (godz. 15:45)
Kwadrans przed godziną 16 liczba zgłoszeń dotyczących awarii PKO BP w serwisie DownDetector znacznie spadła. Nie pojawiają się nowe komentarze użytkowników - funkcjonowanie bankowości internetowej (oraz mobilnej) banku wraca już do normy.
Norbert Garbarek, dziennikarz dobreprogramy.pl