Utrudnienia w aplikacji PKO BP. Problemy z bankowością internetową (aktualizacja)

PKO Bank Polski - awaria
PKO Bank Polski - awaria
Źródło zdjęć: © Downdetector

22.05.2024 15:06, aktual.: 22.05.2024 17:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Klienci PKO Banku Polskiego zmagają się z utrudnieniami. Aplikacja IKO działa w trybie ograniczonej funkcjonalności. Internauci skarżą się na problemy z logowaniem, a także działanie innych funkcji aplikacji.

Bankowość internetowa PKO Banku Polskiego nie działa prawidłowo. W serwisie downdetector.pl po godzinie 14:00 zaczęły pojawiać się liczne zgłoszenia, dotyczące nieprawidłowego działania aplikacji usług największego polskiego banku. Klienci skarżą się na problemy z logowaniem do aplikacji, a także na nie działającą bankowość mobilną.

W aplikacji mobilnej IKO użytkownicy mogą przeczytać komunikat odnośnie problemów z bankowością mobilną "Uwaga! Trwają prace modernizacyjne. Aplikacja IKO działa w trybie ograniczonej funkcjonalności".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

PKO Bank Polski - awaria

Zgłoszenia, dotyczące problemów działaniem usług PKO Banku Polskiego pochodzą z całej Polski. Mapa dostępna w serwisie Downdetector wskazuje, że najczęściej problemy zgłaszano w Lublinie, Krakowie i Bydgoszczy. Oprócz tego wiele zgłoszeń płynie z dużych miast, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, a także z Trójmiasta i ze Śląska.

Na ten moment nie wiemy, do kiedy potrwa awaria. Będziemy monitorować sprawę i kontrolować, czy działanie bankowości mobilnej PKO BP wróciło do normy.

Aktualizacja

Problemy z działaniem aplikacji IKO, a tym samym z usługami bankowymi PKO BP zakończyły się ok. godz. 15:30.

Karol Kołtowski, dziennikarz dobreprogramy.pl

Programy

Brak danych.
Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)