Awaria Santandera. Klienci nie mogą zalogować się do kont (aktualizacja)
Klienci banku Santander nie mogą zalogować się do konta - wynika z danych gromadzonych przez portal DownDetector. Tuż po godzinie 13:00 w serwisie pojawiły się tysiące zgłoszeń związanych z awarią.
Logowanie się do konta - to zgłaszany przez użytkowników serwisu DownDetector problem związany z awarią Santandera. Klienci popularnego banku nie mogą się zalogować zarówno poprzez stronę internetową, ale też za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Santander w odpowiedzi na pytania klientów na Facebooku odpowiada, że "nie działa bankowość we wszystkich kanałach". Problem jest znany i bank podejmuje działania, aby rozwiązać trudności. Nie wiadomo, jak długo potrwa awaria Santander.
Jednocześnie bank dodaje, że karty bankowe działają - można nimi płacić.
Aktualizacja (godz. 14:55)
Funkcjonowanie bankowości internetowej w Santanderze wraca do normy. W serwisie DownDetector nie pojawiają się już kolejne zgłoszenia.
Norbert Garbarek, dziennikarz Wirtualnej Polski