Awaria Santandera. Klienci nie mogą zalogować się do kont (aktualizacja)

Klienci banku Santander nie mogą zalogować się do konta - wynika z danych gromadzonych przez portal DownDetector. Tuż po godzinie 13:00 w serwisie pojawiły się tysiące zgłoszeń związanych z awarią.

Czy Santander Bank zmieni właściciela?
Czy Santander Bank zmieni właściciela?
Źródło zdjęć: © PAP | ANDY RAIN

Logowanie się do konta - to zgłaszany przez użytkowników serwisu DownDetector problem związany z awarią Santandera. Klienci popularnego banku nie mogą się zalogować zarówno poprzez stronę internetową, ale też za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Santander - awaria
Santander - awaria© DownDetector

Santander w odpowiedzi na pytania klientów na Facebooku odpowiada, że "nie działa bankowość we wszystkich kanałach". Problem jest znany i bank podejmuje działania, aby rozwiązać trudności. Nie wiadomo, jak długo potrwa awaria Santander.

Jednocześnie bank dodaje, że karty bankowe działają - można nimi płacić.

Aktualizacja (godz. 14:55)

Funkcjonowanie bankowości internetowej w Santanderze wraca do normy. W serwisie DownDetector nie pojawiają się już kolejne zgłoszenia.

Norbert Garbarek, dziennikarz Wirtualnej Polski

Programy

Zobacz więcej

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (9)