Awaria w T-Mobile. Problem z dostępem do internetu (aktualizacja)

Awaria w T‑Mobile. Problem z dostępem do internetu (aktualizacja)

Trwają problemy w T-Mobile
Trwają problemy w T-Mobile
Źródło zdjęć: © downdetector
Oskar Ziomek
23.06.2023 09:46, aktualizacja: 23.06.2023 13:53

T-Mobile walczy z awarią, w wyniku której użytkownicy mają problem z dostępem do internetu i siecią komórkową. Pierwsze zgłoszenia awarii w T-Mobile zaczęły pojawiać się w sieci już rano, ale najwięcej zaczęło spływać od godziny 9:00.

Jak dowiadujemy się z serwisu downdetector, problemy z siecią T-Mobile występują przynajmniej w kilku największych miastach w kraju. W chwili tworzenia niniejszego tekstu, w szczycie odnotowano przeszło 180 zgłoszeń od użytkowników, a najwięcej z nich zasygnalizowało awarię T-Mobile w Warszawie, Krakowie, okolicy Katowic, Wrocławia, Trójmiasta czy Poznania.

Najwięcej raportów związanych z działaniem T-Mobile dotyczy problemów z dostępem do internetu mobilnego, ale część osób sygnalizuje także problem z internetem stacjonarnym lub po prostu awarię sieci komórkowej. T-Mobile na tę chwilę nie opublikował w mediach społecznościowych żadnego komentarza, w którym pojawiłoby się wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Mając jednak na uwadze skalę awarii, niewykluczone, że problem jest ograniczony do małej liczby klientów T-Mobile.

Awaria w T-Mobile
Awaria w T-Mobile© downdetector

Najświeższe komentarze T-Mobile dotyczące awarii u pojedynczych użytkowników można znaleźć sprzed niecałej doby. Wówczas operator radził, by w razie problemów zacząć od sprawdzenia karty SIM i urządzenia, a dopiero później - w przypadku dalszego kłopotu - skontaktować się na czacie z operatorem. Potwierdzono także wtedy, że na danym obszarze mogą występować czasowe problemy w dostępie do usługi w związku z "planowanymi pracami".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Aktualizacja, godz. 11:55

Jak wynika z aktualizowanych na bieżąco danych w serwisie downdetector, problemy z dostępnością usług T-Mobile nadaj występują. Liczba zgłoszeń utrzymuje się na poziomie około 200, co sugeruje, że usterka dotyczy tylko niewielkiej części klientów T-Mobile. W sieci jak na razie nie pojawił się oficjalny komentarz operatora, który wyjaśniałby zaistniałą sytuację. Na Facebooku zgłoszenia klientów o awarii traktowane są indywidualnie - T-Mobile odsyła do pomocy technicznej na czacie.

Aktualizacja, godz. 13:50

Sądząc po odświeżonych informacjach w serwisie downdetector, awaria T-Mobile została już opanowana. Klienci nie powinni mieć już problemów z dostępem do internetu i innych usług.

Oskar Ziomek, redaktor prowadzący dobreprogramy.pl

Programy

Zobacz więcej
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (26)