InPost wychodzi do graczy i miłośników treści cyfrowych. Zaoferuje program lojalnościowy
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
InPost uruchomił program partnerski dedykowany graczom komputerowym, podaje spółka. Choć w istocie rzeczy jest to zawężone określenie, gdyż skorzystają wszyscy ci, którzy często wybierają materiały w formie cyfrowej i zakupy w internecie.
Przedsiębiorstwo dołączyło do programu lojalnościowego dogry.pl, który pozwala zbierać punkty w serwisach partnerskich i wymieniać je na liczne bonusy: waluty premium do gier, skórki, pełne wersje na różne platformy, a nawet vouchery do m.in. Netfliksa, Allegro czy Paysafecard. Takie punkty otrzymacie oczywiście za zamawianie paczek.
Tak komentuje nową ofertę prezes i założyciel InPostu, Rafał Brzoska:
Inicjatywa dogry.pl oraz InPostu to nietuzinkowe połączenie branży gamingowej z branżą kurierską - pierwsze takie na świecie. Jesteśmy przekonani, że współpraca ma bardzo duży potencjał - w świecie digitalu, nasyconym przez media, zyskanie uwagi konsumenta jest coraz większym wyzwaniem. Gamekit mówi językiem graczy i tworzy dla nich dedykowane kampanie i programy lojalnościowe. Tylko w Polsce dociera do ponad 3 mln graczy, a na świecie ma już ponad 18 mln użytkowników. Blisko połowa polskich internautów korzysta z adblocków, a program InPost z Gamekit pozwala na dotarcie do tej ważnej i rosnącej grupy konsumentów. Wychodzimy naprzeciw naszym klientom, jednocześnie dziękując im za lojalność i dajemy im dodatkowe bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy pełne wersje gier na różne platformy. Ci, których gamerska biblioteka jest pełna, mogą skorzystać z voucherów do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard
Na ten moment nie wiadomo, jaki będzie przelicznik między wysłanymi paczkami InPostu a punktami w dogry.pl
Dogry.pl jest częścią międzynarodowej spółki Gamekit S.A. z siedzibą w Warszawie, która na ten moment chwali się ponad 15 mln aktywnych użytkowników w 33 krajach. Firma wyspecjalizowała się właśnie w tworzeniu programów lojalnościowych z cyfrowymi bonusami.