Koniec tanich paczek, InPost podnosi ceny wysyłek i wprowadza Smile

Koniec tanich paczek, InPost podnosi ceny wysyłek i wprowadza Smile

źródło: InPost
źródło: InPost
Karolina Kowasz
22.03.2021 16:00, aktualizacja: 06.03.2024 21:48

Najpopularniejsza firma kurierska w Polsce, InPost, zdecydowała się na podniesienie cen swoich usług. Już od kwietnia klienci, zarówno prywatni, jak i biznesowi, będą zmuszeni zapłacić więcej nie tylko za nadanie przesyłki, ale też przyjazd kuriera. To jednak nie wszystko, bowiem firma zdecydowała się na wprowadzenie nowej usługi, stworzonej przez IdoSell we współpracy z InPostem, o nazwie Smile.

Smile ma być nową usługą InPostu, oferującą specjalne warunki dostawy do paczkomatu. Dzięki niej, dokonując zakupu w jednym z wybranych sklepów, będziemy mogli otrzymać darmową dostawę do Paczkomatu. Warunkiem jej otrzymania jest złożenie zamówienia o wartości minimum 40 złotych. Tak samo jak podwyżka cen, pojawi się ona już 1 kwietnia.

W przypadku nowego cennika zaś, klienci mogą spodziewać się zwiększenia opłat na każdym gabarycie paczkowym. Od kwietnia, za paczki w gabarycie typu A (8×38×64 cm) będziemy zmuszeni zapłacić 12,99 zł, wysyłka gabarytu B (19×38 ×64 cm) wyniesie 13,99 zł, a największe paczki, tzw. gabaryt C (41×38×64 cm) będzie kosztować aż 15,49 zł.

Jak wynika z komunikatu podanego przez firmę InPost, podwyżka cen podyktowana jest przeprowadzeniem szeregu inwestycji, jakich firma dokonała w zeszłym roku. Zgodnie z informacjami, udało się jej rozwinąć sieć paczkomatów, a także otworzyć nową sortownię. Nie bez znaczenia na kwestię podwyżek wpłynęły takie czynniki jak pandemia i wzrot cen za prąd.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (424)