Lidl też uruchomi swój sklep internetowy. Niestety nie zamówisz w nim żywności

Lidl też uruchomi swój sklep internetowy. Niestety nie zamówisz w nim żywności

Lidl też uruchomi swój sklep internetowy. Niestety nie zamówisz w nim żywności
Lidl też uruchomi swój sklep internetowy. Niestety nie zamówisz w nim żywności
04.04.2019 11:32, aktualizacja: 04.04.2019 12:46

Sieć Lidl dołącza do długiej listy prowadzących sprzedaż przez internet. 5 kwietnia uruchomiony zostanie sklep online, działający pod adresem Lidl-sklep.pl. Podobnie jak w sklepach sieci Makro i wielu innych, niestety nie zamówimy w nim produktów spożywczych.

Ceny będą takie same jak w "zwykłym" Lidlu

Sklep internetowy sieci Lidl będzie podzielony na 8 kategorii, w tym odzież, akcesoria domowe i łazienkowe czy sprzęt sportowy. Sklep ruszy z około 650 produktami, których ceny będą identyczne, jak w sklepach stacjonarnych. Dzięki sprzedaży internetowej Lidl będzie miał szansę, by dotrzeć do szerszego grona klientów swoimi produktami. Nabywców ma kusić bardzo korzystny stosunek jakości do ceny.

Ponadto w sklepie internetowym obowiązywać będzie ten sam cykl promocji i dostaw towaru, co w marketach. Nowości i obniżki cen będą wprowadzane w poniedziałki, czwartki i soboty. By zachęcić klientów do kupowania online, Lidl planuje wprowadzić także specjalne oferty, dostępne tylko przez internet.

Mniej kupuję, mniej marnuję

Zakupy będą dostarczane przez kurierów Inpost i Geis (w planach są także Paczkomaty) w ciągu trzech dni roboczych. Zakupy za więcej niż 149 zł zostaną dostarczone za darmo, tańsze będą wymagać dopłacenia kwoty 9,90 zł za przesyłkę. Na początku nie będzie możliwości odebrania zakupów osobiście w sklepie sieci. Płatności online obsłuży PayU, będzie więc można zapłacić przelewem, kartą i Blikiem. Sklep będzie zintegrowany z aplikacją rabatową Lidl Plus.

Zwroty zostały rozwiązane bardzo interesująco. Będzie można je zrealizować na poczcie aż 30 dni od zakupu, zupełnie za darmo, korzystając z usług Poczty Polskiej. Lidl chce w ten sposób przekonać klientów do filozofii "kupuję nie marnuję", w ramach której na przykład taniej sprzedaje wczorajsze pieczywo.

Lidl bez żywności

Zarząd Lidla w Polsce ma pomysły na sprzedawanie żywności przez internet, ale na razie jest to zadanie zbyt drogie i skomplikowane. Transportowanie szybko psujących się produktów i towarów wymagających ciągłego chłodzenia to ogromne wyzwanie logistyczne. Ponadto trzeba spełniać mnóstwo wymagających przepisów bezpieczeństwa i sanitarnych. Nic dziwnego, że na razie na takie przedsięwzięcie zdecydowali się tylko najwięksi – Auchan, Carrefour i Tesco.

Na razie przez internet można najwyżej zarezerwować sobie wino w Winnicy Lidla i kupić je w najbliższym sklepie, razem z resztą produktów spożywczych.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (96)