Microsoft traci w oczach klientów biznesowych

Strona głównaMicrosoft traci w oczach klientów biznesowych
31.03.2008 23:54

Firma CoreBrandopublikowała najnowszy raport z badania reputacji 100 czołowych mareknajważniejszych światowych korporacji. Największy spadek w tymswoistym rankingu odnotował Microsoft. Jeszcze w 1996 roku Microsoft zajmował pierwszą pozycję w tymrankingu. Z biegiem czasu pozycja ta jednak spadała - w roku 2004producent zajmował już tylko 12 miejsce, a w 2006 - 38. W badaniuza 2007 rok Microsoft osiągnął dopiero 59 lokatę przy największymspadku (o 21 pozycji) wśród wszystkich marek objętych badaniem.Ranking powstał na podstawie 12 tys. ankiet telefonicznychprzeprowadzonych wśród pracowników decyzyjnych reprezentującychnajwiększe przedsiębiorstwa działające na terenie StanówZjednoczonych. Wśród potentatów branży IT, najwyższe, 18 miejsce zajmuje IBM(spadek o 2 pozycje). Największy wzrost udało się osiągnąć Toshibie(awans z 81 na 71 pozycję).

bEKbjrsl
Udostępnij:
bEKbjrtj